PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest grane?

  • 1. Data: 2004-05-05 21:07:42
    Temat: co jest grane?
    Od: "michalin" <s...@t...pl>

    czesc
    od półtora miesiąca wysyłam oferty na ogłoszenia o pracę, ale nie otrzymałem
    jak do tej pory żadnego odzewu. Czy mam się zacząć martwić, czy uznać że
    jest coś ze mną nie tak, że może moje podania nie są napisane w języku
    poprawnym politycznie, są za mało "trendy" czy też mam to olać i słać dalej?
    Wysłałem ich spokojnie z 25-30 sztuk, wszystkie prawie były zgodne z
    wykształceniem, choć czasami jakiś punkt w wymaganiach odbiegał od tego co
    oferowałem (oczywiście nie w sprawach kluczowych).
    pozdrawiam
    jk

    p.s. jakie macie doświadczenia, możecie coś opowiedzieć po jakim czasie mam
    się zacząć niepokoić NAPRAWDĘ?

  • 2. Data: 2004-05-05 21:34:54
    Temat: Re: co jest grane?
    Od: "urbanim" <u...@n...w.pl>

    cierpliwości ....

  • 3. Data: 2004-05-05 21:45:09
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > pozdrawiam
    > jk
    >
    > p.s. jakie macie doświadczenia, możecie coś opowiedzieć po jakim czasie

    po poltorej roku zaczniesz odczuwac lekki dyskonfort, pozniej zapewnie
    przyjdzie niepokoj.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 4. Data: 2004-05-05 21:45:34
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    michalin <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > wykształceniem, ...
    > p.s. jakie macie doświadczenia, możecie coś opowiedzieć po jakim czasie mam

    Jeżeli po półtora roku bez odzewu jeszcze nie olejesz i będziesz słać dalej,
    to ci pogratuluję uporu i optymizmu.

    Marek

  • 5. Data: 2004-05-05 22:03:20
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli po półtora roku bez odzewu jeszcze nie olejesz i będziesz słać
    dalej,
    > to ci pogratuluję uporu i optymizmu.
    >
    > Marek

    Czekam na gratulacje :)
    Krzysztof

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ---

  • 6. Data: 2004-05-05 23:41:28
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dalej,

    > Czekam na gratulacje :)

    Biorąc pod uwagę okoliczności, to gratulacje należą się nam obu :)
    Ja po 1.5 roku jeszcze piszę, ale już tylko odpisuję na ogłoszenia
    bo na dokarmianie Poczty Polskiej na większą skalę już mnie nie stać.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 7. Data: 2004-05-06 00:24:58
    Od: "jakub wysocki" <j...@n...o2.pl>

    > p.s. jakie macie doświadczenia,

    ja kiedys wyslalem kilka CV bylem juz prawie pewny pracy, gdyz wydawalo
    mi sie ze jestem super kandydatem na to stanowisko.
    nie dostalem niestety zadnej odpowiedzi.
    tak jakos niedawno znalazlem gdzies moje CV z tamtego okresu oraz listy mot.
    gdzies na dysku i sie normalnie przerazilem :) To bylo dwa lata temu co
    prawda, ale
    teraz juz bym takiego CV nie wyslal. Problem pewnie nie jest w Tobie, tylko
    w Twoim
    CV moze zapodaj na grupe tak bez danych osobowych, to pomocne rece
    podpowiedzą
    czy cos jest nie tak (oczywiscie podaj tez o jakie sie ubiegasz stanowiska)
    pozdro jakub

  • 8. Data: 2004-05-06 05:48:18
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c7bl31$9lq$1@sunflower.man.poznan.pl>, s...@t...pl
    says...

    > czesc
    > od półtora miesi?ca wysyłam oferty na ogłoszenia o pracę, ale nie otrzymałem
    > jak do tej pory żadnego odzewu. Czy mam się zacz?ć martwić, czy uznać że
    > jest co? ze mn? nie tak, że może moje podania nie s? napisane w języku
    > poprawnym politycznie, s? za mało "trendy" czy też mam to olać i słać dalej?

    Przyslij mi swoja przykladowa oferte. Rzuce na to okiem i podpowiem Ci,
    co jest OK, a co mozesz w ofercie udoskonalic. Do oferty dolacz tez
    przykladowe ogloszenie, na ktore odpowiadales, tak, abym znal profil
    firmy i wymagania dotyczace stanowiska.

    ..:: fabio

  • 9. Data: 2004-05-06 05:57:59
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <M...@n...astercity.net>, fabio@anti-
    spam.inetsolutions.pl says...

> [...]
    > co jest OK, a co mozesz w ofercie udoskonalic. Do oferty dolacz tez
    > przykladowe ogloszenie, na ktore odpowiadales, tak, abym znal profil

    Oczywiscie podaj mi tez, o jaka miejscowosc chodzi.

    ..:: fabio

  • 10. Data: 2004-05-06 06:13:44
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > p.s. jakie macie doświadczenia, możecie coś opowiedzieć po jakim czasie
    mam
    > się zacząć niepokoić NAPRAWDĘ?

    Im szybciej przestaniesz myslec, ze juz natychmiast dostaniesz taka sama
    robote, z jakiej Cie wywalili, tym zwiekszysz swoje szanse. Zrób remanent
    tego, co OPROCZ tego co juz robiles, umiesz , potrafisz i akceptujesz do
    roboty. Jesli masz jeszcze kase na zycie, zastanow sie , czy nie robic tego
    samego, co robiles dla kogos, na walsna reke i zaproponowac klientom
    poprzedniego pracodawcy od siebie samego.
    Poki nie napiszesz kim jestes, co robiles, i na jakie ogloszenia odpisujesz,
    wiekszosc rad bedzie bezcelowa.

    Poltora miesiaca szukania pracy to smiech, w drugim polroczu zacznie Ci sie
    podobac taki stan :)
    Wojtek