PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest grane? › Re: co jest grane?
    From: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest grane?
    Date: Thu, 06 May 2004 09:59:20 +0200

    Katalizator wrote:

    > ...albo kolejnej niekompetentnej osoby, ktorej sie wydaje ze wie i rozumie
    > co mowi kandydat (tez sie z tym spotkalem).

    Jesli sugerujesz mi juz na wstepie niekompetencje...

    > Ostatnio odszedlem od klasycznej
    > formy cv , kierujac ja do ludzi z wyobraznia (czyli do mniejszosci) .
    > rzucisz okiem?

    ... to nie wiem, czy jest sens. Natomiast to, do kogo kierujesz swoje CV
    ma rowniez wplyw na szanse znalezienia pracy. Jesli, jak sam piszesz,
    kierujesz je do mniejszosci, to Twoje szanse na zdobycie danej profesji
    sa rowniez mniejsze, choc zaleza tez w glownej mierze od kwalifikacji i
    doswiadczenia. Caly proces rekrutacji polega na tym, aby pracodawca oraz
    pracownik jak najbardziej dopasowali swoje wlasne wymagania i oczekiwania.

    Ale skoro Twoje CV jest skierowane do ludzi z wyobraznia, to podeslij -
    chetnie sprawdze, czy mam wyobraznie, czy jednak nie.

    ..:: fabio