PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Arteria ?

  • 1. Data: 2004-05-05 17:48:11
    Temat: Praca w Arteria ?
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    Czy ktos z grupowiczow pracowal lub wie o tym jak wyglada praca jak
    zarobki itp. na stanowisku telemarketera w firmie ARTERIA Warszawa
    ul.Rosoła 10

    Prosze o informacje

  • 2. Data: 2004-05-06 14:19:59
    Temat: Re: Praca w Arteria ?
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl>

    Dnia 2004-05-05 19:48, Użytkownik Daniel napisał:

    > Czy ktos z grupowiczow pracowal lub wie o tym jak wyglada praca jak
    > zarobki itp. na stanowisku telemarketera w firmie ARTERIA Warszawa
    > ul.Rosoła 10
    >
    > Prosze o informacje

    Ogólnie jeśli pracowałeś już na stanowisku telemarketera, to nie spotka
    Cię tam żadna niespodzianka. Zarobki jak na to stanowisko wcale nie
    najgorsze, znam firmy które płacą dużo mniej, chociaż nie wiem, czy
    Arteria też ostatnio nie obniżyła stawek. Szefowie wymagający, ale jeśli
    się wykażesz masz możliwość awansu. Ja wspominam całkiem nieźle, chociaż
    wiadomo, że co człowiek to opinia ;)

    --
    Piotrrekk