PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlosliwosc losu

  • 1. Data: 2004-05-05 14:44:47
    Temat: zlosliwosc losu
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie...

    Jakis czas temu zamiescilam swoje CV na roznych portalach posrednictwa pracy
    (jobpilot, cvonline itp).

    Kilka dni temu zadzwonila do mnie Pani z duzej firmy zapraszajac mnie na
    rozmowe kwalifikacyjna. Moje CV znalezli wlasnie na jednym z takich
    serwisow...

    I wszystko swietnie, gdyby nie to, ze jestesmy tuz przed przeprowadzka, do
    innego miasta, kawal drogi od miejsca, w ktorym teraz mieszkamy...

    Praca wymarzona, taka, jakiej szukam od jakiegos czasu... I nie moge jej
    podjac...

    Czy to juz zawsze tak bedzie?

    Kania

  • 2. Data: 2004-05-05 15:12:59
    Temat: Re: zlosliwosc losu
    Od: Full Name <d...@o...pl>

    On Wed, 5 May 2004 16:44:47 +0200, "Kania"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >innego miasta, kawal drogi od miejsca, w ktorym teraz mieszkamy...
    >
    >Praca wymarzona, taka, jakiej szukam od jakiegos czasu... I nie moge jej

    qrwa - w czym masz dylemat? nie mozesz jej podjac? kto Ci broni? taka
    wymarzona praca? to moze Ci sie jednak wykalkuluje zmiana decyzji o
    przeprowadzce czy cokolwiek tam innego sobie zaplanowalas...

    i qrwa po co ten post? to jest wlasnie cala polska mentalnosc - pracy
    bys nie miala to bys biadolila, ze jej nie masz - jak teraz masz
    "nadmiar" to biadolisz ze znowu tragedia - ludzie - opamietajcie sie!

  • 3. Data: 2004-05-05 15:35:59
    Od: g...@s...tpi.pl

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy to juz zawsze tak bedzie?

    Tak już jest w życiu że każda decyzja niesie za sobą jakieś konsekwencje.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 4. Data: 2004-05-05 16:02:49
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Full Name" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > qrwa - w czym masz dylemat? nie mozesz jej podjac? kto Ci broni? taka
    > wymarzona praca? to moze Ci sie jednak wykalkuluje zmiana decyzji o
    > przeprowadzce czy cokolwiek tam innego sobie zaplanowalas...

    Widzisz, w zyciu sa takie decyzje, ktore sie podejmuje zbiorowo. O
    przeprowadzce podjelam decyzje z TZ, poniewaz dostal w innym miescie dobra
    oferte pracy. Tutaj juz zlozyl wymowienie tam ma podpisana umowe...

    > i qrwa po co ten post? to jest wlasnie cala polska mentalnosc - pracy
    > bys nie miala to bys biadolila, ze jej nie masz - jak teraz masz
    > "nadmiar" to biadolisz ze znowu tragedia - ludzie - opamietajcie sie!

    Nie zdarzylo mi sie nie miec... natomiast takie sytuacje, ze albo musze
    wybierac miedzy dwiema rownie dobrymi, albo swietna okazja przechodzi mi
    kolo nosa...

    Dla mnie to istotny problem i byc moze, ktos byl w podobnej sytuacji i jakos
    sobie poradzil... A ja chetnie korzystam z cudzego doswiadczenia.

    Kania

  • 5. Data: 2004-05-05 16:03:38
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości

    > Tak już jest w życiu że każda decyzja niesie za sobą jakieś konsekwencje.

    Zycie jest bolesne... :(

    Kania

  • 6. Data: 2004-05-05 16:17:22
    Od: g...@s...tpi.pl

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Zycie jest bolesne... :(

    Zawsze możesz zrezygnować z przeprowadzki. To się nazywa "koszt alternatywy".

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    a ty myslisz, ze kazdy tylko odpisuje bez czytania jak wy? (C) megan

  • 7. Data: 2004-05-05 16:54:36
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > qrwa - w czym masz dylemat?
    >
    > i qrwa po co ten post? to jest wlasnie cala polska mentalnosc
    a qrwa po co twoj post niepolaku?
    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów

  • 8. Data: 2004-05-05 17:09:38
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-05 18:02, osoba przedstawiająca się jako "Kania" napisała
    co następuje:

> [...]
    >
    > Dla mnie to istotny problem i byc moze, ktos byl w podobnej sytuacji i jakos
    > sobie poradzil... A ja chetnie korzystam z cudzego doswiadczenia.

    Ano cudze doświadczenia są takie (nie moje osobiście ale znam kilka
    takich małżeństw)...

    On jedzie Ty zostajesz. Widujecie się w weekendy i robicie karierę :)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 9. Data: 2004-05-05 17:19:39
    Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl>

    > Ano cudze doświadczenia są takie (nie moje osobiście ale znam kilka
    > takich małżeństw)...
    >
    > On jedzie Ty zostajesz. Widujecie się w weekendy i robicie karierę :)

    tez znam takie przyklady i ... jakos dobrze to sie nie konczy ....

    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 10. Data: 2004-05-05 17:43:31
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-05 19:19, osoba przedstawiająca się jako "Agnieszka"
    napisała co następuje:

    > tez znam takie przyklady i ... jakos dobrze to sie nie konczy ....

    To zależy od ludzi. Jedna z par moich znajomych zaczęła tak już parę
    miesięcy po ślubie. Minęło parę lat i są nadal dobrym małżeństwem (IMHO)

    Zdarzają się też niestety przypadki paskudne ale jak już napisałem to
    zależy od ludzi. Trzeba po prostu się zastanowić czy związek przetrwa
    takie coś. IMHO jeśli nie to właściwie co to za związek...

    _ _ _