PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie??!!

  • 31. Data: 2003-10-31 13:04:03
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: k...@W...onet.pl

    > Użytkownik <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ja nie szukam guru w PHP, tylko osoby, ktora robila juz wieksze projekty. A
    > jesli chodzi o remont to znalazlam fachowca 'od zaraz'. I przeczytaj moj
    > pierwszy post. Szukam od ponad miesiaca..

    taki rozbudowany program i nikt nie nadaje sie do wspolpracy? A absolwenci
    wszyscy wyjechali lub maja prace?
    http://www.wsi.edu.pl/studia/program.php
    Aktualnie w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania studiuje około 1000 studentów.
    Wydaje mi sie, ze zle szukasz. Ktos podpowiadal, zebys podala wymagania lacznei
    ze stawkami, zeby zainteresowac prawdziwych fachowcow, dysponujacych w tym
    czasie czasem wolnym.

    Krzysztof

  • 32. Data: 2003-10-31 13:06:54
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > 10% to osoby z duzym doswiadczeniem, pracujace, nie mogace poswiecic
    > potrzebnych mi 7 dni z ich zycia na wykonanie projektu.

    Może termin był zbyt krótki i większość osób właśnie dlatego
    zrezygnowała?Chcieliście zlecić całość, czyli projekt, kodowanie, testowanie
    i zrobienie dokumentacji?

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 33. Data: 2003-10-31 13:12:20
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > Ja nie szukam guru w PHP, tylko osoby, ktora robila juz wieksze projekty.
    > jesli chodzi o remont to znalazlam fachowca 'od zaraz'. I przeczytaj moj
    > pierwszy post. Szukam od ponad miesiaca..

    No to masz nowe doświadczenie. Zamiast szukać przez miesiąc wydłużyć czas
    wykonania projektu do 2 lub 3 tygodni. I wybrać jedną ze znanych osób. Poza
    tym, co według ciebie oznacza większy projekt?1000 linii kodu, 10 tys, 100
    tys?

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 34. Data: 2003-10-31 13:24:46
    Temat: Re: [priv] bezrobocie??!!
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Kania napisał(a):

    > eeee... bo do tej skrzynki rzadko zagladam... mam tam spamu na
    > kilogramy...
    >
    > chyba pora zrobic porzadek :)

    eee cos zle zrobilas tez porzadek, nadal zwraca blad o przepelnieniu
    :), chyba, ze jest az tylu kandydatow...

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 35. Data: 2003-10-31 13:38:56
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > "informatykow"....widocznie informatycy maja jednak latwiej o prace.
    > Moze tez wchodzic w gre sprawa regionu poszukiwan.

    Krakow :)

    > Jesli szukasz miesiac i nie dogadalas sie z zadna z tych 10% osob, ktore
    > spelnialy twoje kryteria, to albo w zlych miejscach szukasz, albo masz
    zbyt
    > wysokie wymagania na tych, ktozy sa gotowi z toba wspolpracowac, albo
    mieszkasz
    > w regionie o slabym nasyceniu tego rodzaju specjalistami. Moze poszukaj
    kogos do
    > pracy zdalnej?

    Mieszkam w Krakowie, w wylegarni informatykow (AGH :) ), wymagania mam, ale
    nie sa one jakos specjalnie wielkie. Wymagam doswiadczenia w budowie
    wiekszych, a najlepiej duzych serwisow (serwis to nie to samo co wizytowka
    firmy) oraz bardzo dobrej znajomosci PHP 4, MySQL 4 i SMARTY.

    > Gratuluje szybkigo znaezienia fachowca do remontu.Mam nadzieje ze jestes
    > zadowolona. Szeroki byl zakres robot? Moja kuzynka w Warszawie czekala
    kiedys (z
    > 5 lat wstecz) pol roku na jednego z najlepszych specjalistow od
    wykanczania wnetrz.

    :)) Czasami trzeba miec szczescie, a czasami trzeba szczesciu dopomoc :)

    Kania

  • 36. Data: 2003-10-31 13:40:08
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    lacznei
    > ze stawkami, zeby zainteresowac prawdziwych fachowcow, dysponujacych w tym

    Ja tam studiuje i orientuje sie jaki poziom reprezentuje soba przecietny
    student... A Ci, ktorzy cos umieja, podobnie jak ja, maja swoja prace i
    zlecenia.

    Kania

  • 37. Data: 2003-10-31 13:42:07
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Poza
    > tym, co według ciebie oznacza większy projekt?1000 linii kodu, 10 tys, 100

    Srednio nowe :) juz sie borykam z takimi doswiadczeniami ok. roku. Nie
    wydluzam czasu wykonania projektu, tylko robie go sama, kosztem rodziny,
    egzaminow i pracy dyplomowej.

    A wiekszy projekt to taki, ktory obsluguje powyzej 500 tys rekordow w
    relacyjnej bazie i ma od 20 tys odslon/miesiac.

    Kania

  • 38. Data: 2003-10-31 13:43:19
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Może termin był zbyt krótki i większość osób właśnie dlatego
    > zrezygnowała?Chcieliście zlecić całość, czyli projekt, kodowanie,
    testowanie
    > i zrobienie dokumentacji?

    Chce zlecic TYLKO i wylacznie oprogramowanie bazy (panel admina). Sa gotowe
    HTMLe, trzeba z nich zrobic SMARTY i napisac skrypty operujace na bazie.
    Panel jest dosc rozbudowany. Dokumentacje tworze sama.

    Kania

  • 39. Data: 2003-10-31 13:44:51
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > To widocznie popełniłaś bład formułując ogłoszenie. Może gdybyś podała
    > stawki, zgłosiłyby się osoby dysponujące odpowiednią wiedzą i
    > doświadczeniem. Spójrz na to ze strony potencjalnego pracownika, który ma
    > kwalifikacje. Widzi enigmatyczne ogłoszenie, brak informacji o stawkach,
    > dodatkowo dochodzi brak możliwości zweryfikowania uczciwości firmy. Wiele
    > osób może po prostu zignorować ogłoszenie.

    Patrze na to od strony potencjalnego pracownika, po, wbrew pozorom wciaz nim
    jestem, Formulujac swoje 'zapotrzebowanie' jasno okreslilam, co , na kiedy,
    i za ile.

    Kania

  • 40. Data: 2003-10-31 13:45:29
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9425929DB630WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.8
    0...

    > eee cos zle zrobilas tez porzadek, nadal zwraca blad o przepelnieniu
    > :), chyba, ze jest az tylu kandydatow...

    Niemozliwe :) Mam raptem 150 maili... bez zalcznikow... :)

    Kania