PracaGrupypl.praca.dyskusje › administrator unixa

  • 1. Data: 2005-10-26 21:42:16
    Temat: administrator unixa
    Od: Tomek <x...@g...com>

    Witam
    Mam pytanko dla znawców , ile moze zarabiac administrator linuxa
    badz innego unixa w warszawie?Napewno to zalezy od firmy , ale tak
    orientacyjnie.Czy mozna dostac z 3000 na reke czy raczej pomazyc mozna?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-26 21:51:40
    Temat: Re: administrator unixa
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomek wrote:
    > Witam
    > Mam pytanko dla znawców , ile moze zarabiac administrator linuxa
    > badz innego unixa w warszawie?
    Linux#unix. Obawiam sie ze jesli mylisz linuxa z unixem, to wiecej jak
    najnizsza krajowa nie dostaniesz
    > Napewno to zalezy od firmy , ale tak
    > orientacyjnie.Czy mozna dostac z 3000 na reke czy raczej pomazyc mozna?
    Zalezy na czym mialoby polegac to administrowanie.
    Jesli ma odpowiednie doswiadczenie i umiejetnosci i zachaczy sie w duzej
    firmie to moze dostac i 13k na reke.
    Ale jesli jest to raczej mniejsza niz wieksza firma to 3k na reke moze
    byc raczej nieosiagalne. Bardziej sie oplacic zatrudnic jakiegos
    studenta, ktory bedzie wszystkim opiekowal sie zdalnie za 1-1.5k
    miesiecznie.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-10-27 10:33:45
    Od: t...@o...pl

    > Linux#unix. Obawiam sie ze jesli mylisz linuxa z unixem, to wiecej jak
    > najnizsza krajowa nie dostaniesz

    Nie obchodza mnie jakies pojecia opensource bsd po prostu linux to taka odmiana
    unixa a ze ma inna licencje to juz inna sprawa.Przeciez nie zalicze linuxa do
    grona okienek.

  • 4. Data: 2005-10-27 10:37:14
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    t...@o...pl napisał(a):

    > Nie obchodza mnie jakies pojecia opensource bsd po prostu linux to taka
    > odmiana unixa a ze ma inna licencje to juz inna sprawa.Przeciez nie
    > zalicze linuxa do grona okienek.

    Lol. Nawet na najniższą krajową nie zasługujesz.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 5. Data: 2005-10-27 10:42:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    t...@o...pl napisał(a):

    > Nie obchodza mnie jakies pojecia opensource bsd po prostu linux to taka odmiana
    > unixa a ze ma inna licencje to juz inna sprawa.Przeciez nie zalicze linuxa do
    > grona okienek.

    Ciekawa polityka ;) Liczysz pewnie na to, ze beda Ci miesiecznie stala
    pensje placic tylko za to zebys trzymal sie z daleka od ich systemu?
    ;PPP

    j.

  • 6. Data: 2005-10-27 10:49:24
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2005-10-27, t...@o...pl <t...@o...pl> wrote:

    > Nie obchodza mnie jakies pojecia opensource bsd po prostu linux to taka odmiana
    > unixa a ze ma inna licencje to juz inna sprawa.Przeciez nie zalicze linuxa do
    > grona okienek.

    Az zrobie forward na prhn :)

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 7. Data: 2005-10-27 10:52:19
    Od: t...@o...pl

    > Ciekawa polityka ;) Liczysz pewnie na to, ze beda Ci miesiecznie stala
    > pensje placic tylko za to zebys trzymal sie z daleka od ich systemu?
    > ;PPP

    O co chodzi?To na temat?

  • 8. Data: 2005-10-27 10:53:34
    Od: t...@o...pl

    > Lol. Nawet na najniższą krajową nie zasługujesz.
    >
    > Pozdr,

    Ot wyrwał sie z najwyższą krajową

  • 9. Data: 2005-10-27 12:10:10
    Od: "Jacek Kochan" <...@...biz>

    Uzytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisal w
    wiadomosci news:djotnv$msq$1@node1.news.atman.pl...
    > Linux#unix. Obawiam sie ze jesli mylisz linuxa z unixem, to wiecej
    > jak najnizsza krajowa nie dostaniesz

    w ktorym miejscu on pomylil linuxa z unixem? wyluzujcie chlopaki

    --
    Jacolex

  • 10. Data: 2005-10-27 14:56:58
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Jacek Kochan napisał(a):

> [...]
    > w ktorym miejscu on pomylil linuxa z unixem? wyluzujcie chlopaki

    Z linuksa to taki unix jak ze mnie zakonnica.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl