PracaGrupypl.praca.dyskusje › administrator unixa

  • 21. Data: 2005-10-29 12:50:15
    Temat: Re: administrator unixa
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości
    > Lol. Nawet na najniższą krajową nie zasługujesz.

    ty za to zaslugujesz, smiac sie chce z takich jak ty

  • 22. Data: 2005-10-29 12:53:00
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisal w
    wiadomosci news:djotnv$msq$1@node1.news.atman.pl...

    > Linux#unix. Obawiam sie ze jesli mylisz linuxa z unixem, to wiecej jak
    > najnizsza krajowa nie dostaniesz

    a ja sie obawiam ze ty chlopczyku bredzisz,
    masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
    ciekawe w ktorym miejscu on pomylil linuxa z unixem

  • 23. Data: 2005-10-29 13:29:58
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    marcin napisał(a):

    > ty za to zaslugujesz,

    A dzięki.

    > smiac sie chce z takich jak ty

    Się śmiej. Broni ktoś?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 24. Data: 2005-11-03 17:59:02
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > kolega będący w temacie? Chłopie - jak Ty nie odróżniasz uniksa od
    linuksa...

    To napisz czym się różni
    :)

  • 25. Data: 2005-11-03 18:03:23
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "delta9" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wrocmy do tematu - sam chetnie sie dowiem, ustalmy ze chodzi o
    > administratora linuxa

    Równie dobrze może być FreeBSD albo Solaris...
    autor zadał bardziej ogólne pytanie, nie napisał tylko, o jaką administrację
    mu chodzi...

  • 26. Data: 2005-11-03 20:41:14
    Od: zlyZwierz <p...@i...com.pl>

    Adrian napisał(a):
    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > linuksa...
    >

    > To napisz czym się różni
    > :)

    noo zasadniczo to różni się pod wieloma względami ..
    jądrem systemu , systemem plików, nazewnictwem urządzeń w systemie ..
    (niech ktoś poda więcej przykładów, moze komuś sie taka lista do czegoś
    przyda :P )

  • 27. Data: 2005-11-03 21:38:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Adrian <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Równie dobrze może być FreeBSD albo Solaris...

    I rozumiem według Ciebie administrator jednego i drugiego zarabia
    tyle samo? Coool.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2005-11-03 23:12:04
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlyZwierz" <p...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jądrem systemu , systemem plików, nazewnictwem urządzeń w systemie ..
    > (niech ktoś poda więcej przykładów, moze komuś sie taka lista do czegoś

    hmm... przecież w zasadzie każdy unix ma inne jądro, system plików i
    zasadniczo nazewnictwo w systemie też... ale co do nazewnictwa to pewności
    nie mam, może to linux właśnie jest jedynym wyjątkiem

  • 29. Data: 2005-11-03 23:14:27
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > I rozumiem według Ciebie administrator jednego i drugiego zarabia
    > tyle samo? Coool.

    Ależ skąd, Solarisa się stawia na mocnym sprzęcie -> duże instytucje ->
    większe zarobki, to raczej oczywiste
    Ale Linux i xxxxBSD też nadają się do profesjonalnych zastosowań, zwłaszcza
    że działają na różnych platformach

  • 30. Data: 2005-11-03 23:15:20
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:djsmok$1a2$1@panorama.wcss.wroc.pl...

    > Administrowałeś linuxem? Administrowałeś jakimkolwiek unixem?

    Jakim unixem administrowałeś?
    I za ile? :)