PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w punkcie TP lub w salonie gsm

  • 1. Data: 2005-10-26 18:08:24
    Temat: praca w punkcie TP lub w salonie gsm
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Jakie są zarobki w punktach sprzedaży Tpsa czy w salonach/sklepach
    operatorów komórkowych w zawodzie mówiąc po ludzku "sprzedawcy" a wg
    specjalnej terminologii pewnie jako "specjalista handlowy ds sprzedaży"?
    Jakie są wymagania i co trzeba zrobić żeby się dostać do takiej pracy?;)

  • 2. Data: 2005-10-26 18:10:53
    Temat: Re: praca w punkcie TP lub w salonie gsm
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-10-2005 o 20:08:24 dziwak <d...@f...com> napisał:

> [...]
    > specjalnej terminologii pewnie jako "specjalista handlowy ds sprzedaży"?
    > Jakie są wymagania i co trzeba zrobić żeby się dostać do takiej pracy?;)

    A co w tej sprawie udalo Ci sie juz samodzielnie ustalić?

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie. I coraz głupszej treści.
    http://tolep.blogsome.com

  • 3. Data: 2005-10-26 19:16:06
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz"
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał w wiadomości

    > A co w tej sprawie udalo Ci sie juz samodzielnie ustalić?

    Że bez pleców ani rusz, a osoby które tam pracują są dość często
    niekompetentne i potrafiłbym ich doskonale wyręczyć, albo wspomóc.

  • 4. Data: 2005-10-26 19:33:50
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    dziwak wrote:
    > Że bez pleców ani rusz, a osoby które tam pracują są dość często
    > niekompetentne i potrafiłbym ich doskonale wyręczyć, albo wspomóc.
    Wiec czego oczekujesz od nas? Plecow?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-10-26 20:05:44
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:djolnu$13al$1@node3.news.atman.pl...
    > Wiec czego oczekujesz od nas? Plecow?

    Przeczytaj ponownie pierwszą moja wiadomosc, a potem jeszcze raz i
    jeszcze...
    to sa moje przemyslenia i nie wiem czy prawdziwe, a o zarobkach i jak
    tam jest naprawde (patrzac od srodka) nie mam pojecia.

  • 6. Data: 2005-10-26 20:11:49
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-10-2005 o 22:05:44 dziwak <d...@f...com> napisał:

> [...]
    ^^^^^^^^^

> [...]
    > to sa moje przemyslenia i nie wiem czy prawdziwe, a o zarobkach i jak
    > tam jest naprawde (patrzac od srodka) nie mam pojecia.

    Przeczytaj jeszcze raz moje pytanie, i jeszcze raz, i jeszcze...

  • 7. Data: 2005-10-26 20:23:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    dziwak wrote:
> [...]
    > to sa moje przemyslenia i nie wiem czy prawdziwe, a o zarobkach i jak
    > tam jest naprawde (patrzac od srodka) nie mam pojecia.
    Twoj post nr 1:
    "Jakie są wymagania i co trzeba zrobić żeby się dostać do takiej pracy?;) "
    Twoj post nr 2:
    "Że bez pleców ani rusz, a osoby które tam pracują są dość często
    niekompetentne i potrafiłbym ich doskonale wyręczyć, albo wspomóc. "
    Zatem jak sie tam dostac juz zes sobie sam odpowiedzial. Aczkolwiek
    zastanawia mnie skad to wiesz. Wg mnie salony GSM sa jak najbardziej
    prywatne. A prywaciarz szuka maksymalnego zysku przy minimalnych
    kosztach. Zatem przyjmie tego, kto bedzie dla niego oplacalny, bez
    wzgledu na plecy (aczkolwiek naturalne jest ze moze przyjac kogos
    znajomego czy z polecenia, jesli bedzie dobry). Jakos mi sie nie chce
    wierzyc zeby prywaciarz trzymal niekompetentna osobe w pracy. A
    probowales zlozyc papiery? Skoro sa tam osoby niekompetentne to moze Ty
    bys byl przyjety?
    A co do zarobkow i jak tam jest naprawde. Skads masz informacje o
    "plecach". Nie mozesz tego samego zrodla zapytac sie o zarobki?
    Zwlaszcza ze w pytaniu o zarobki nie podales dwoch kluczowych informacji:
    - miasto
    - Twoje doswiadczenie

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-10-27 08:32:29
    Od: sauer <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2005 20:08:24 +0200, dziwak napisał(a):

> [...]
    > specjalnej terminologii pewnie jako "specjalista handlowy ds sprzedaży"?
    > Jakie są wymagania i co trzeba zrobić żeby się dostać do takiej pracy?;)

    w Lodzi w salonie orange 1200 brutto plus prowizje
    potrzebne doswiadczenie, angielski, ktorego sie nie uzywa i mila prezencja

  • 9. Data: 2005-10-27 08:51:57
    Od: "marcolphus" <n...@z...mojego.maila>

    sauer <s...@w...pl> napisał(a):

    >w Lodzi w salonie orange 1200 brutto plus prowizje
    >potrzebne doswiadczenie, angielski, ktorego sie nie uzywa i mila prezencja

    W Krakowie w salonie Plusa 1000 netto plus prowizje, ale to dane sprzed 2
    lat, więc mogły się lekko zdezaktualizować.

  • 10. Data: 2005-10-27 17:14:38
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz"

    ^^^^^^^^^

    W takim razie na tak postawnione pytanie, odpowiedź brzmi: nic.
    Teraz dobrze? czekam na opinie...