PracaGrupypl.praca.dyskusje › administrator unixa

  • 11. Data: 2005-10-27 18:25:09
    Temat: Re: administrator unixa
    Od: Ktoś <z...@o...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała napisał(a):

    > Z linuksa to taki unix jak ze mnie zakonnica.
    >
    > Pozdr,

    To wstap do zakonu,bedzie ci tam dobrze.
    Jak zwykle z uzytkownikow linuksa, jak sadze, wychodzi buractwo-ale to
    juz standard.
    Zdecydowanie mozna powiedziec ze unix i linux to ta sama rodzina
    systemow i pewnei do tego zmierzal.
    Co innego jakby powiedziec to samo o QNX, ktory jest sytemem czasu
    rzeczywistego(opartym na debianie z reszta) i linux.

  • 12. Data: 2005-10-27 18:31:51
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Ktoś napisał(a):

    > Co innego jakby powiedziec to samo o QNX, ktory jest sytemem czasu
    > rzeczywistego(opartym na debianie z reszta) i linux.

    O ile dobrze pamiętam QNX powstał dużo wcześniej od Linuksa więc raczej
    oparty na Debianie być nie mógł. Ale zakładać się o to nie będę...

    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2005-10-27 18:47:26
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Piotr napisał(a):

    > O ile dobrze pamiętam QNX powstał dużo wcześniej od Linuksa więc raczej
    > oparty na Debianie być nie mógł. Ale zakładać się o to nie będę...

    http://en.wikipedia.org/wiki/QNX

    #v+
    Gordon Bell and Dan Dodge, students at the University of Waterloo in 1980,
    both took a standard computer science course in operating system design,
    in which the students constructed a basic real-time kernel. Both were
    convinced there was a commercial need for such a system, and moved
    to Kanata, Ontario, (a high-tech area outside Ottawa) to start
    Quantum Software Systems that year. In 1982 the first version,
    QNX, was released for the Intel 8088 CPU.
    #v-

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2005-10-27 19:17:59
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    t...@o...pl zapodał(-a):
    > Nie obchodza mnie jakies pojecia opensource bsd po prostu linux to taka
    > odmiana unixa a ze ma inna licencje to juz inna sprawa.Przeciez nie
    > zalicze linuxa do grona okienek.

    Ja bym Ci dał pracę od ręki - ale wiesz, czapeczka i dzwoneczki
    to we własnym zakresie...

    ps. mam nadzieję, że pytania zadajesz, bo Cię o to prosił jakiś
    kolega będący w temacie? Chłopie - jak Ty nie odróżniasz uniksa od linuksa...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 15. Data: 2005-10-27 19:19:42
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Ktoś zapodał(-a):
> [...]
    > Co innego jakby powiedziec to samo o QNX, ktory jest sytemem czasu
    rzeczywistego(opartym na debianie z reszta) i linux.

    To jakaś zmowa? (autor wątku i Ty) ??

  • 16. Data: 2005-10-27 19:27:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> wrote:

    > Jesli ma odpowiednie doswiadczenie i umiejetnosci i zachaczy sie w duzej
    > firmie to moze dostac i 13k na reke.

    Chyba jak szef popije i mu się umowę do podpisania podstawi...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2005-10-28 08:16:20
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Ktoś napisał(a):

    > To wstap do zakonu,bedzie ci tam dobrze.

    Nie ma to jak darmowa porada psychologiczna na newsach.

    > Jak zwykle z uzytkownikow linuksa, jak sadze, wychodzi buractwo-ale to
    > juz standard.
    > Zdecydowanie mozna powiedziec ze unix i linux to ta sama rodzina
    > systemow i pewnei do tego zmierzal.

    Nie interesuje mnie do czego zmierzał, błysnął ignorancją.

    > Co innego jakby powiedziec to samo o QNX, ktory jest sytemem czasu
    > rzeczywistego(opartym na debianie z reszta) i linux.

    Administrowałeś linuxem? Administrowałeś jakimkolwiek unixem?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 18. Data: 2005-10-28 10:35:57
    Od: delta9 <m...@i...pl>

    Tomek napisał(a):
    > Witam
    > Mam pytanko dla znawców , ile moze zarabiac administrator linuxa
    > badz innego unixa w warszawie?Napewno to zalezy od firmy , ale tak
    > orientacyjnie.Czy mozna dostac z 3000 na reke czy raczej pomazyc mozna?
    > Pozdrawiam

    wrocmy do tematu - sam chetnie sie dowiem, ustalmy ze chodzi o
    administratora linuxa

    --
    pozdrawiam
    delta9

  • 19. Data: 2005-10-29 09:38:14
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Ktoś napisał(a):

    > Co innego jakby powiedziec to samo o QNX, ktory jest sytemem czasu
    > rzeczywistego(opartym na debianie z reszta) i linux.

    To juz gorzej niz pomylic Linuxa z Unixem :) Polecam www.qnx.com i
    zassac jednodyskietkowe demko :)

    Zeby bylo na temat: duzy bank, administrator Linuxa (jeden z wielu)
    3000 + 2500 za dostepnosc 24h/dobe, sluzbowy lap i komorka.

    brutto!

    Z powazaniem
    Juzek Kocimientka

  • 20. Data: 2005-10-29 12:18:25
    Od: "scalem" <s...@p...onet.pl>

    Hej.

    JEden z warszawskich ISP.
    Pensje wachaja sie od 1500netto do 3000netto.
    Sluzbowy kom+laptop.

    Ten co zarabia 3 000 musi miec opanowane perfect CISCO.

    pzdr.
    scalem