PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki adres w liscie motywacyjnym?

  • 1. Data: 2005-10-26 22:54:00
    Temat: Jaki adres w liscie motywacyjnym?
    Od: "kulfon" <k...@g...pl>

    Witam,

    Mam zamiar wyslac aplikacje o prace do miedzynarodowej firmy majacej glowna
    siedzibe we Francji oraz biura w wiekszosci krajow Europy oraz kilka w USA.
    Poniewaz wysylam aplikacje na stanowisko, ktore nie jest oferowane na stonie
    internetowej, interesuje mnie praca w dowolnym z krajow Europy. I teraz mam
    pytanie: Czy w liscie motywacyjnym lepiej umiescic adres siedziby w UK
    (gdzie mieszkam obecnie), czy glownej siedziby we Francji? Co sadzicie?
    Dodam, ze adres email na ktory mozna wysylasc aplikacje na nieoglaszane
    stanowiska ma domene .com.

    Z gory dziekuje za wszystkie sugestie.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek