PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie od okulisty?

  • 1. Data: 2007-07-24 07:39:37
    Temat: Zwolnienie od okulisty?
    Od: "Marcin" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy okulista posiada takie uprawnienia aby wystawić zwolnienie L4?
    Wydawało mi się, że tak ale w pracy twierdzą, że nie ma takiego prawa.

    Bardzo proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2007-07-24 09:41:43
    Temat: Re: Zwolnienie od okulisty?
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    On 24 Lip, 09:39, "Marcin" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > czy okulista posiada takie uprawnienia aby wystawić zwolnienie L4?
    > Wydawało mi się, że tak ale w pracy twierdzą, że nie ma takiego prawa.

    powiem tak - bedziesz miec taki problem ze wzrokiem, ze nie bedziesz
    widzial co na monitorze jest wyswietlane, a jestes informatykiem.
    ewidentnie problem okulistyczny i wydaje mi sie, ze w takiej sytuacji
    l4 jak nabardziej konieczne:P
    z drugiej strony, na jakiej podstawie prawnej twierdza, ze lekarz nie
    ma prawa wystawic zwlnienia lekarskiego?

  • 3. Data: 2007-07-24 10:24:18
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-24 09:39 [Marcin] napisał(a):

    > czy okulista posiada takie uprawnienia aby wystawić zwolnienie L4?
    > Wydawało mi się, że tak ale w pracy twierdzą, że nie ma takiego prawa.

    Prawo ma jak najbardziej, tylko L4 nie upoważnia do niechodzenia do
    pracy ;-)
    Poproś raczej o wypisanie ZUS ZLA.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 4. Data: 2007-07-25 08:57:45
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

> [...]
    > czy okulista posiada takie uprawnienia aby wystawić zwolnienie L4?
    > Wydawało mi się, że tak ale w pracy twierdzą, że nie ma takiego prawa.

    zapalenie oka, wie L4 spokojnie moze wystawic

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-07-26 12:00:47
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > w pracy twierdzą, że nie ma takiego prawa.

    To niech złożą do policji zawiadomienie. Skoro nie miał prawa a wypisał to
    popełnił przestępstwo. Za kratki z nim. HA HA HA