PracaGrupypl.praca.dyskusje › RMUA

  • 1. Data: 2007-07-19 17:53:44
    Temat: Re: RMUA
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Pawel Debski pisze:

    > Pracodawca ma obowiązek dostarczać pracownikom RMUA-y i są one bardzo
    > przydatne jeśli miałbyś wątpliwości co do naliczenia Twojej ew. renty
    > lub emerytury.
    >
    > Sugeruję mocno uprzejmie, acz stanowczo poprosić pracodawcę o wydanie
    > wszystkich RMUA za cały okres pracy.
    >
    > Z poważaniem
    > PD

    tak, tak.... najpewniej jest jednak wyslac zapytanie do zusu... czy
    pracodawca faktycznie oplaca skladki, bo moj niestety druczki dawal ale
    skladek nie oplacal :)

  • 3. Data: 2007-07-23 20:10:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Jak to jest?
    > Moja żona się obawia, że jak przyjdzie do mojej emerytury to może się
    > okazać, że bez PMUA ani rusz a firmy może później nie być i będzie
    > kłopot.

    Podaj mi dane Twoje, pracodawcy i wynagrodzenie,
    a wygeneruję i wydrukuję Ci te RMUA w dwóch egzemplarzach.
    Jak chcesz to mogę je nawet opieczętować.
    Co takiego daje ten papier, że wszyscy myślą,
    że jest gwarancją zapłaty składki.

  • 4. Data: 2007-09-08 11:59:10
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    W artykule news:f83211$erk$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): cef z adresu <c...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > a wygeneruję i wydrukuję Ci te RMUA w dwóch egzemplarzach.
    > Jak chcesz to mogę je nawet opieczętować.
    > Co takiego daje ten papier, że wszyscy myślą,

    jestes dy beściak

    --
    piotr

  • 5. Data: 2007-09-08 12:19:12