PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop w czasie zmiany pracy

  • 1. Data: 2007-07-23 19:37:54
    Temat: urlop w czasie zmiany pracy
    Od: Brus <a...@w...pl>

    Witam grupowiczow,

    co zrobic jezeli potrzebuje miec 3 wrzesnia br urlop a chcialbym
    zmienic prace na przelomie sierpnia/wrzesnia br?

    Czy nie stanowi jakiegos problemu zlozyc wypowiedzenie umowy o prace z
    miesiecznym terminem (zgodnie z umowa) na koniec lipca i pojawic sie u
    starego pracodawcy 31 sierpnia ostatni raz a do nowego pracodawcy isc
    nie w poniedzialek 3 lecz we wtorek 4 wrzesnia?

    Nie chcialbym sobie jakos nabrudzic w papierach z tym jednodniowym
    (nawet beda to 3 dni) brakiem zatrudnienia.

    To jest moj pierwszy raz jak zmieniam prace wiec wolalbym wiedziec czy
    tak jest ok. Macie moze jakies pomysly, ktore pomoga mi miec ten jeden
    dzien wolny?

    Z gory dziekuje bardziej doswiadczonym grupowiczom za podpowiedzi.

    B_G

  • 2. Data: 2007-07-23 19:53:37
    Temat: Re: urlop w czasie zmiany pracy
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-23 21:37 [Brus] napisał(a):
    > Witam grupowiczow,
    >
    > co zrobic jezeli potrzebuje miec 3 wrzesnia br urlop a chcialbym
    > zmienic prace na przelomie sierpnia/wrzesnia br?

    Jeśli nie będziesz pracował 3 września to nie ma mowy o żadnym urlopie
    :-) Jeśli nowy pracodawca nie ma nic przeciw temu żebyś zaczął później
    to nie ma sprawy. Przecież nie ma obowiązku pracy i nie musisz zaczynać
    nowej następnego dnia po odejściu ze starej ;-)

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 3. Data: 2007-07-23 19:59:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 23 Jul 2007 12:37:54 -0700, Brus <a...@w...pl>
    zakodował:

    >Nie chcialbym sobie jakos nabrudzic w papierach z tym jednodniowym
    >(nawet beda to 3 dni) brakiem zatrudnienia.

    Nie ma to żadnych konsekwencji.

    Możesz też dogadać się z nowym pracodawcą, że na umowie będzie od 1 a
    3 udzieli Ci urlopu. Na upartego to możesz wziąć urlop na żądanie -
    ale to chyba nie jest dobry pomysł, żeby zaczynać pracę od takiego
    nieładnego numeru.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded