PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE PRZYSłUGUJE MI URLOPU????????

  • 1. Data: 2007-07-23 20:31:00
    Temat: ILE PRZYSłUGUJE MI URLOPU????????
    Od: k...@w...pl

    Proszę o pomoc jestem po studiach pracuję od 1,5 roku w pewnej firmie
    mam umowę na czas nieokreślony. Przysługuje mi 20 dni urlopu
    wykorzystałam 3 dni. Z dniem 1 sierpnia chcę złożyć wypowiedzenie z
    pracy i wykorzystać przysługujący mi urlop ile będę miała tych
    dni???????
    Dziekuję za pomoc Kamila

  • 2. Data: 2007-07-23 21:56:05
    Temat: Re: ILE PRZYSłUGUJE MI URLOPU????????
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 23 Jul 2007 13:31:00 -0700, k...@w...pl
    zakodował:

> [...]
    >wykorzystałam 3 dni. Z dniem 1 sierpnia chcę złożyć wypowiedzenie z
    >pracy i wykorzystać przysługujący mi urlop ile będę miała tych

    Jak złożysz 1 sierpnia to pracujesz do 30 września - czyli za ten rok
    przysługuje Ci 9/12x20=15 dni - to, co wykorzystałeś.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2007-07-24 13:38:37
    Od: k...@w...pl

    Przepraszam tzn że wypowiedzenie muszę złożyc 31 lipca, jeśli nową
    pracę zaczynam 1 września i mam miesiąc wypowiedzenia?

  • 4. Data: 2007-07-24 13:54:15
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    k...@w...pl pisze:
    > Przepraszam tzn że wypowiedzenie muszę złożyc 31 lipca, jeśli nową
    > pracę zaczynam 1 września i mam miesiąc wypowiedzenia?

    tak

  • 5. Data: 2007-07-24 20:51:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 24 Jul 2007 06:38:37 -0700, k...@w...pl
    zakodował:

    >Przepraszam tzn że wypowiedzenie muszę złożyc 31 lipca, jeśli nową
    >pracę zaczynam 1 września i mam miesiąc wypowiedzenia?

    Tak. Najpóźniej 31 lipca.