PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje programisty PHP, SQL do dokończenia sklepu internetowego

  • 1. Data: 2007-07-24 09:05:57
    Temat: Poszukuje programisty PHP, SQL do dokończenia sklepu internetowego
    Od: "Krzysztof K" <e...@o...pl>

    Zlecę dokończenie sklepu internetowego.

    Poszukuje osoby która by się podjęło dokończenia sklepu internetowego.
    Poszukuje osoby znającej się na PHP SQL HTML.
    Może być student najlepiej z Warszawy
    Sklep jest częściowo skończony jednak wymaga jeszcze dokończenia niektórych
    funkcji.
    Nie przyjmuje do wiadomości ze sklep trzeba napisać od nowa, bazujemy na tym co
    mamy.
    Osoba która podejmie się zlecenia musi wgryźć się w tok myślenia poprzednika i
    poprowadzić dalej rozbudowę sklepu.

    W skład projektu wchodzi

    Sklep składa się z kilkudziesięciu kont mini sklepów połączonych w jeden sklep.
    Szkielet sklepu umożliwiający wystawianie przedmiotów oraz dokonywanie
    zakupów u poszczególnych sprzedawców.
    Wykonanie grafiki do sklepu ( raczej nic wyszukanego proszę wzorować się na
    www.merlin.com.pl )
    Każda transakcja podobnie jak na allegro kończy się wymianą danych
    sprzedającego i kupującego
    ( nie możemy tu skorzystać z standardowego koszyka jaki jest w innych sklepach )

    Wykonanie systemu kont użytkowników ( Sprzedających, Program Partnerski
    Kupujących ) o odpowiednikach uprawnieniach.
    Konta sprzedających maj mieć możliwość korzystania z systemów płatniczych (
    które do wyboru )
    System wymiany komentarzy ( każdy po dokonanej transakcji może wystawić
    komentarz ( my ograniczymy się do plus lub minus ))
    Konta administratorów i nadawanie i zdejmowanie im uprawnień

    Wewnętrzny system bannerowy umożliwiający sprzedającemu wystawienie banneru
    i przekierować go na dowolny swój produkt.
    System rozliczeń który na koniec miesiąca zliczy prowizję z transakcji
    doliczy opłatę za system bannerowy i wyśle email do sprzedawcy.

    System partnerski zadaniem systemu będzie zapisywanie transakcji
    przeprowadzonych za pośrednictwem partnera przekierowane ze strony partnera.
    Tworzenie banerów reklamowych.
    .
    System rozliczeń ratalny wraz z postępem prac ( szczegóły później w email )
    Zastrzegam sobie prawo drobnych zmian i poprawek.
    Proszę o wstępną wycenę, jeżeli cena będzie do przyjęcia skontaktuję się.

    Sklep znajduje się pod adresem www.cenus.nazwa.pl
    login cenus
    hasło 12345678

    Proszę obejrzeć panel użytkownika, zastanowić się nad układem panelu.
    Wstępną specyfikacje można ściągnąć z www.cenus.nazwa.pl/specyfikacja.doc
    Osoby które będą chciały obejrzeć skrypty i bazę proszę o kontakt

    Osoby zainteresowane proszę o dokładne przejrzenie specyfikacji, jeżeli sa
    jakieś niejasności proszę pytać będę starał się wszystko precyzować.

    Zastrzegam sobie prawo wprowadzania drobnych zmian, od osoby wykonująca projekt
    wymagam pełnego zaangażowania, dokładnego wykonywania wytycznych ( nie ma
    robieniu po swojemu )

    Pozdrawiam
    Krzysztof K
    email e...@o...pl
    GG 4221757
    skipe. cenus.pl

  • 2. Data: 2007-07-24 18:40:37
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 24 Jul 2007 11:05:57 +0200, Krzysztof K <e...@o...pl>
    w <5...@n...onet.pl> napisał:

    > Zlecę dokończenie sklepu internetowego.

    Czyli NTG, pl.praca.oferowana.

    > Poszukuje osoby która by się podjęło dokończenia sklepu internetowego.
    > Poszukuje osoby znającej się na PHP SQL HTML.
    > Może być student najlepiej z Warszawy

    Który w rządku, drugi czy kolejny?

> [...]
    > funkcji.
    > Nie przyjmuje do wiadomości ze sklep trzeba napisać od nowa, bazujemy na tym co

    Ja bym jednak zaczął przyjmować.

    > Osoba która podejmie się zlecenia musi wgryźć się w tok myślenia poprzednika i
    > poprowadzić dalej rozbudowę sklepu.

    Czyli stawka x2, a i tak skończy się na przepisaniu większości kodu,
    który może być zwalnoy ponad ludzkie pojęcie.

> [...]
    > zakupów u poszczególnych sprzedawców.
    > Wykonanie grafiki do sklepu ( raczej nic wyszukanego proszę wzorować się na

    O, czyli do znajomości php, sql, html należy być jeszcze grafikiem.

    > Każda transakcja podobnie jak na allegro kończy się wymianą danych
    > sprzedającego i kupującego
    > ( nie możemy tu skorzystać z standardowego koszyka jaki jest w innych sklepach )

    Mam jakieś deja vu z wątkiem który był tutaj jakiś czas temu o
    poszukiwaniu gościa, który napisze samodzielnie Allegro.
    Do listy umiejętności dodać znajomość konfiguracji serwera - https i
    takie tam.

> [...]
    > Kupujących ) o odpowiednikach uprawnieniach.
    > Konta sprzedających maj mieć możliwość korzystania z systemów płatniczych (

    Plus doświadczenie ze współpracą z zewnętrznymi dostawcami.

    > Tworzenie banerów reklamowych.

    Plus znajomość flasza.

    > System rozliczeń ratalny wraz z postępem prac ( szczegóły później w email )
    > Zastrzegam sobie prawo drobnych zmian i poprawek.

    Czyli stawka x2, znowu.

    > Proszę o wstępną wycenę, jeżeli cena będzie do przyjęcia skontaktuję się.

    Student, do dokończenia, hehe.

    > Krzysztof K

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-07-24 19:54:50
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Jakub Lisowski wrote:

    > Student, do dokończenia, hehe.

    Czyli potwierdza się zasada, że nie opłaca się oszczędzać na podobnych
    projektach, bo albo stawka będzie razy X, albo szukanie jelenia i zawalanie
    kolejnych terminów.
    Ja się podejmę tego wyzwania panie Krzysztofie K, nie mam doświadczenia
    komercyjnego w php, ale za to dobre chęci, kiedyś skończę ten projekt albo
    nie :)
    Oczywiście za miskę ryżu.

  • 4. Data: 2007-07-24 21:56:19
    Od: Autor <a...@n...chce.spamu.pl>

    Dnia 24 Jul 2007 11:05:57 +0200, Krzysztof K napisał(a):

> [...]
    > Może być student najlepiej z Warszawy
    > Sklep jest częściowo skończony jednak wymaga jeszcze dokończenia niektórych

    To ja się podepnę, też poszukuję osoby, która napisze mi sklep internetowy,
    ale od nowa więc nie trzeba wczytywać się w kod ani wgryzać w tok myślenia
    poprzednika (z tego powodu daję 20 % mniej)

    Ponadto może być bez banerów i programu partnerskiego (to kolejne 15%
    mniej), komentarzy też nie musi być (-5%). Może być napisany nawet w
    Pascalu, byle działał :)

    Najlepiej gimnazjalista/liceum ale studentów też ostatecznie zaakceptuję.

  • 5. Data: 2007-07-25 06:44:41
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Autor wrote:

    > To ja się podepnę, też poszukuję osoby, która napisze mi sklep internetowy,

    To ja tez sie podepne, skoro juz jest taki OT i dla odkomercyjnienia
    atmosfery poprosze o bezinteresowna pomoc kolezenska.
    Moglby mi ktos pomoc z WordPressem w instalacji Fantastico, tzn.
    oswiecic, jak toto spolszczyc i jak wywalic dzial "Meta" z jego
    zawartoscia w menu? --> priv.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 6. Data: 2007-07-26 14:48:05
    Od: Łukasz Filut <o...@p...onet.pl>

    tukan pisze:

> [...]
    > komercyjnego w php, ale za to dobre chęci, kiedyś skończę ten projekt albo

    i oczywiście pewnie na zwykłym hostingu jeszcze ;)
    pozdr.
    --
    orcus
    Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości: ignorancja, głupota, komitety

  • 7. Data: 2007-07-27 05:42:55
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Nie przyjmuje do wiadomości ze sklep trzeba napisać od nowa, bazujemy na
    > tym co mamy.

    > Sklep znajduje się pod adresem www.cenus.nazwa.pl

    HAAAAAAAAA HAAAAAA Hie hie, oplułem se monitor kurde z wrażenia!

  • 8. Data: 2007-07-28 08:33:47
    Od: chojny <c...@i...pl>

    Krzysztof K napisał(a):
    > [ciach]
    > Sklep znajduje się pod adresem www.cenus.nazwa.pl
    > [ciach]

    Co to za patent z nazwami kategorii w domenie?:)

    chojny

  • 9. Data: 2007-07-28 10:11:20
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    chojny wrote:

    > Co to za patent z nazwami kategorii w domenie?:)

    Sluzacy pozycjonowaniu. Google i niektore inne przegladarki przypisuja
    wieksza wartosc wynikom, w ktorych wyszukiwane slowo znajduje sie w
    nazwie domeny/poddomeny.

    I.

  • 10. Data: 2007-07-28 13:49:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 28 Jul 2007 10:33:47 +0200, chojny
    <c...@i...pl> wrote:

    >Co to za patent z nazwami kategorii w domenie?:)
    Poklikaj troche dluzej a dostaniesz tego typu kwiatki:
    http://muzyka.biuro.dla_dziecka.dom_ogrod.telefony_a
    kcesoria.bron_militaria.bizuteria_zegarki.cenus.nazw
    a.pl/

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl