PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.................WAŻNE

  • 81. Data: 2005-09-23 23:50:02
    Temat: Re: [OT] a no prosiemy, prosiemy...
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" napisał w wiadomości

    > LOL :)

    I ja się przyłączę, bo nie mogę :DD
    LOL

    --
    Koziorozec

  • 82. Data: 2005-09-28 07:44:00
    Od: UE feat. Polska & GW \(+Białoruś\) <N...@g...pl>

    nie żartujcie, to wcale nie jest śmieszne,
    śmieszne to jest zwycięztwo koalicji SLD-PO-PiS...

  • 83. Data: 2005-09-28 22:54:36
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.................WAŻNE
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Skarb <m...@g...pl> napisał(a):

    > bo wtedy nie było jeszcze ó, a to, co dziś widzimy tylko jako różne
    > znaczki na papierze - były wtedy słyszane i służyły do odróżniania
    > wyrazów ;-)

    Z tego co wiem, to wtedy ó było długim oooo, które gdzies od XVI wieku
    skróciło się i przeszło w u (wymienne). Zaś zasady pisowni ustalono bodaj w XV
    wieku.

  • 84. Data: 2005-10-06 12:44:48
    Od: "Kaczor" <k...@p...onet.pl>

    <cut>

    "stokrotka" <p...@o...pl>

    Nie mogłem oprzeć się zapytaniu, co oznacza wyrażenie "poczta dyskusyjna"?
    Siedzimy pod urzędem pocztowym i dyskutujemy?.

    BP NMSP

    Kaczor

  • 85. Data: 2005-10-06 13:29:06
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > "stokrotka" <p...@o...pl>
    >
    > Nie mogłem oprzeć się zapytaniu, co oznacza wyrażenie "poczta dyskusyjna"?
    > Siedzimy pod urzędem pocztowym i dyskutujemy?.
    >
    > Kaczor

    Ładna nazwa, prawda ?
    Fajny adres choć założony nie tak dawno,
    chyba mniej niż rok temu, a był jeszcze wolny.
    Ktoś pozazdrościł mi tej nazwy, i zabrał mi adres.
    NIby miał prawo, bo ta skrzynak była darmowa,
    ale jest w tym coś nie fair, bardzo nie w porządku.
    Hasła na pewno nie zmieniałam i w jednym dniu przestało działać.
    (Na kilku miałam identyczne hasło, a przestało działać tylko tu).
    W istocie jest to zwykła bezczelność.
    Bardzo źle to świadczy o onecie.

  • 86. Data: 2005-10-06 19:00:57
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.................WAŻNE [OT]
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:54d1.0000072d.434526a1@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > Hasła na pewno nie zmieniałam i w jednym dniu przestało działać.
    > (Na kilku miałam identyczne hasło, a przestało działać tylko tu).

    hehe, było lepiej czytać strony onetu wtedy. Nie tak dawno temu onet
    miał jakieś problemy z kontami pocztowymi /z bezpieczeństwem/ i
    zablokowali większość haseł -> trzeba było je 'odzyskać' /dokładne
    informacje jak to zrobić były na stronie onetu/ i ustawić nowe hasło.
    No tak.. ale do Ciebie słowa pisane w 'starej ortografii' nie docierają
    ;) bpnsp

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 87. Data: 2005-10-07 07:53:33
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > .......Nie tak dawno temu onet
    > miał jakieś problemy z kontami pocztowymi /z bezpieczeństwem/ i
    > zablokowali większość haseł -> trzeba było je 'odzyskać' /dokładne
    > informacje jak to zrobić były na stronie onetu/
    Gdzie ?
    Pod jakim adresem ?

    (w nowej ortografii)
    > No tak..... ale do Ciebie słowa pisane w 'starej ortografii' nie docierają
    Walcząc o dobro pszyszłyh pokoleń,
    brakło mi czasu na zdobywanie wiedzy "ogulnej".
    Obiecuję poprawę, postanawiam walczyć o nową ortografię,
    bez zaniedbywania własnyh interesuw.