PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.................WAŻNE › Re: Zreformujmy ortografię.................WAŻNE [OT]
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zreformujmy ortografię.................WAŻNE [OT]
    Date: Thu, 6 Oct 2005 21:00:57 +0200

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:54d1.0000072d.434526a1@newsgate.onet.pl...
    > Ładna nazwa, prawda ?
    > Fajny adres choć założony nie tak dawno,
    > chyba mniej niż rok temu, a był jeszcze wolny.
    > Ktoś pozazdrościł mi tej nazwy, i zabrał mi adres.
    > NIby miał prawo, bo ta skrzynak była darmowa,
    > ale jest w tym coś nie fair, bardzo nie w porządku.
    > Hasła na pewno nie zmieniałam i w jednym dniu przestało działać.
    > (Na kilku miałam identyczne hasło, a przestało działać tylko tu).
    > W istocie jest to zwykła bezczelność.
    > Bardzo źle to świadczy o onecie.

    hehe, było lepiej czytać strony onetu wtedy. Nie tak dawno temu onet
    miał jakieś problemy z kontami pocztowymi /z bezpieczeństwem/ i
    zablokowali większość haseł -> trzeba było je 'odzyskać' /dokładne
    informacje jak to zrobić były na stronie onetu/ i ustawić nowe hasło.
    No tak.. ale do Ciebie słowa pisane w 'starej ortografii' nie docierają
    ;) bpnsp

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)