PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 41. Data: 2005-09-08 10:15:47
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > Tak, są dostępne darmowe edytory ze słownikiem.

    czy taki edytor radzi sobie z kontekstem w jakim slowo wystepuje?
    zdajesz sobie chyba sprawe, ze od tego moze zalezec pisownia ...
    nie znam obecnego stanu wiedzy w temacie, ale nie sadze zeby
    komputer radzil sobie z nasza ortografia.

  • 42. Data: 2005-09-08 10:48:44
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości
    > Straszna pycha przez ciebie przemawia.

    No rzeczywiście, straszna...

    pzdr,
    Aga

  • 43. Data: 2005-09-08 10:50:58
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Tak, są dostępne darmowe edytory ze słownikiem.

    ROTFL
    Kwiatuszku, gdybym ja na tych słownikach polegała to już dawno byłabym bez
    pracy:))

    pzdr,
    Aga

  • 44. Data: 2005-09-08 10:59:24
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...adres.w.sigu.invalid>

    "stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

    > Ja chcę prostej reformy ortografii:
    > Dopuśćmy pisanie "ó" zamiast "u",
    > i "h" zamiast "ch".

    NIECH SIEM WPISÓJOM MIASTA KTURE POPIERAJOM TOM SUPER REFORME!!! ;->

    [...]
    > Oni chcą by wszystkie następne pokolenia miały złamane życie już w
    > pierwszych dniach szkoły, przez ortografię.

    Biedactwa, od razu złamane życie :-)
    Tak naprawdę toć to przecież są lenie jakich mało!
    Wystarczy trochę poczytać, choćby tak odrobinkę. Z własnej woli.
    Książki, magazyny, czasopisma... a nie tylko TV, gry, imprezki...

    --
    Jacek Wojaczyński

    Mój adres: kocurek(%)post.pl - odpisując prywatnie zamień (%) na @.

  • 45. Data: 2005-09-08 11:07:30
    Od: WL <n...@m...com>

    stokrotka wrote:
> [...]
    I jak rozumiem, pod spodem naszkicuje dupe? Czy mzoe chodzi raczej o rys
    historyczny? ;-)

    WL

  • 46. Data: 2005-09-08 11:10:38
    Od: WL <n...@m...com>

    stokrotka wrote:
    > Nie znam zasad ortografi.

    Ja tez nie, ale wiem ze poprawnie jest "ortografii"

    WL

  • 47. Data: 2005-09-08 11:41:49
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:1116.000016cb.432005a0@newsgate.onet.pl...

    > Znajomość ortografi uważasz , za "podstawową umiejętność
    > cywilizowanego
    ^^^^^^^^^^^
    > człowieka" ?
    > Nie znam zasad ortografi.
    ^^^^^^^^^^^

    To widać :>
    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

  • 48. Data: 2005-09-08 12:12:54
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Jesteś BEZCZELNY. Ja nie napisałam tego zdania.

    Żądam przeprosin.

  • 49. Data: 2005-09-08 12:17:58
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stokrotka [8 Sep 2005 14:12:54 +0200]:

    > Żądam przeprosin.

    Proponuje RZADAC, bedzie mialo wieksza sile 'pszebicia'...

    Kira

  • 50. Data: 2005-09-08 12:32:32
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl>

    > 1. Dopuśćmy podwójną pisownię tych dźwięków.
    > 2. Zmieńmy elementarze, w miejscach dotyczących tych liter.
    > 3. Zlikwidujmy starą pisownię za 100 lat ( to dla dinozaurów)

    weź się kurwa do nauki po prostu.
    bo w/g mnie to przegięcie.
    nie chce im się uczyć i tyle....
    tylko na tym gadu gadu siedzą