PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarty o pracy = moze nowy watek?

  • 1. Data: 2004-11-15 12:02:47
    Temat: Zarty o pracy = moze nowy watek?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Proponuje nowy watek, jak w temacie.

    Na zarybek:

    Spotyka Jasio stara nauczycielke z liceum po latach
    - No co u ciebie slychac Jasiu, co porabiasz?
    - A wie Pani, chemie wykladam.
    - Niemozliwe, a gdzie Jasiu?
    - W "Biedronce".

  • 2. Data: 2004-11-15 12:55:48
    Temat: Re: Zarty o pracy = moze nowy watek?
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    >
    > Na zarybek:
    >
    > Spotyka Jasio stara nauczycielke z liceum po latach
    > - No co u ciebie slychac Jasiu, co porabiasz?

    No to zadam mój "przebój" ;)

    Na czym polega wymiana poglądów z szefem ?
    Na tym, że przychodzisz do niego ze swoimi poglądami, a wychodzisz z jego

  • 3. Data: 2004-11-15 13:02:10
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
    pl...

    Jak czytać oferty pracy:

    konkurencyjne wynagrodzenie:
    Wygrywamy z konkurencją, bo płacimy mniej od nich.

    dobre umiejętności komunikacyjne:
    Kiedy kierownictwo coś mówi, musisz umieć się domyślić, o co mu chodzi.

    odporność na stres:
    Narzekasz - zwalniamy cię.

    motywacja:
    Kierownictwo nie będzie odpowiadało na pytania.

    konkurencyjne środowisko:
    Mamy dużą rotację.

    przyjazne środowisko pracy:
    Nie płacimy na tyle dobrze, by oczekiwać, że będziesz się dobrze ubierać.

    poszukujemy kandydata o szerokim zakresie doświadczenia:
    Będzie go potrzebować, by zastąpić trzech, którzy odeszli.

    I.

  • 4. Data: 2004-11-15 16:47:34
    Od: "jarmul" <l...@w...pl>

    Do firmy przyszedł hydraulik naprawić WC. Wszedł do sekretariatu i pyta:
    Sekretarka nieśmiało odpowiada:
    - Szef jest właśnie na obiedzie.
    - Ale pani mnie źle zrozumiała - mam na myśli te dwa zera.
    - Zastępcy mają naradę.
    - Ale pani złota, ja się pytam, gdzie tu się gó..no robi?
    - Aha, ... rachunkowość jest piętro wyżej...

    Zasady postepowania wobec pracowników w firmie:
    Kadre nalezy traktowac jak pieczarki:
    1. Trzymac w ciemnym pomieszczeniu
    2. Od czasu do czasu obrzucic gównem.
    3. Jak którys wystawi leb - uciac !!!

    Kierownik sklepu uczy młodych sprzedawców jak powinno się obsługiwać
    klientów.
    - Patrzcie i uczcie się ode mnie Wchodzi klientka:
    - Poproszę proszek do prania firan.
    - Proszę bardzo, ale doradzam pani również kupić płyn do mycia okien. Skoro
    pierze pani firany może pani umyć okna.
    - Widzisz Jasiu - tak musi pracować sprzedawca, teraz twoja kolej - mówi
    szef - widząc następną klientkę.
    - Poproszę podpaski- Proszę bardzo, ale doradzam pani również kupić
    płyn do mycia okien.
    - Co proszę?
    - Skoro nie może pani dawać dupy - to niech pani chociaż okna umyje.

    heh

  • 5. Data: 2004-11-19 18:09:47
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik Krzysztofsf napisał:

    - Proszę mi wybaczyć kierowniku, ale w tym miesiącu nie otrzymałem premi.
    - Wybaczam panu.
    (www.fido.pl)

    --
    ____ ___ _| |_ ___ Zbigniew Tuźnik; gg 5900155
    |_ _/| -_| | |_ | -_| "Od czasu do czasu trzeba zmienić