PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarty o pracy = moze nowy watek? › Re: Zarty o pracy = moze nowy watek?
    From: "jarmul" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarty o pracy = moze nowy watek?
    Date: Mon, 15 Nov 2004 17:47:34 +0100

    Do firmy przyszedł hydraulik naprawić WC. Wszedł do sekretariatu i pyta:
    Sekretarka nieśmiało odpowiada:
    - Szef jest właśnie na obiedzie.
    - Ale pani mnie źle zrozumiała - mam na myśli te dwa zera.
    - Zastępcy mają naradę.
    - Ale pani złota, ja się pytam, gdzie tu się gó..no robi?
    - Aha, ... rachunkowość jest piętro wyżej...

    Zasady postepowania wobec pracowników w firmie:
    Kadre nalezy traktowac jak pieczarki:
    1. Trzymac w ciemnym pomieszczeniu
    2. Od czasu do czasu obrzucic gównem.
    3. Jak którys wystawi leb - uciac !!!

    Kierownik sklepu uczy młodych sprzedawców jak powinno się obsługiwać
    klientów.
    - Patrzcie i uczcie się ode mnie Wchodzi klientka:
    - Poproszę proszek do prania firan.
    - Proszę bardzo, ale doradzam pani również kupić płyn do mycia okien. Skoro
    pierze pani firany może pani umyć okna.
    - Widzisz Jasiu - tak musi pracować sprzedawca, teraz twoja kolej - mówi
    szef - widząc następną klientkę.
    - Poproszę podpaski- Proszę bardzo, ale doradzam pani również kupić
    płyn do mycia okien.
    - Co proszę?
    - Skoro nie może pani dawać dupy - to niech pani chociaż okna umyje.

    heh