PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytać?

  • 1. Data: 2004-11-15 08:20:00
    Temat: Pytać?
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam
    Czy "wypada" dzwonic i pytać o wyniki rozmowy kwalif.?

    Pozdr
    CAT

  • 2. Data: 2004-11-15 09:22:52
    Temat: Re: Pytać?
    Od: "proletaryat" <p...@o...pl>

    Catalyst napisał(a):
    > Witam
    > Czy "wypada" dzwonic i pytać o wyniki rozmowy kwalif.?
    > Pozdr
    > CAT

    na odejscie przewaznie pada regułka zkontaktujemy sie z panem...
    i tutaj np. w nastepnym tygodniu.. itp

    --
    'Dobry spamer to martwy spamer'
    Wstąp do krainy cieni...

  • 3. Data: 2004-11-15 09:23:44
    Od: "proletaryat" <p...@o...pl>

    > na odejscie przewaznie pada regułka zkontaktujemy sie z panem...
    > i tutaj np. w nastepnym tygodniu.. itp

    :( wiec jesli nie padła podobna to chyba wypadałoby zadzwonic
    i wykazac zainteresowanie

  • 4. Data: 2004-11-15 09:30:34
    Od: "szfagropol" <szfagropol@wp_mask_no_spam_nospam.pl>

    > :( wiec jesli nie padła podobna to chyba wypadałoby zadzwonic
    > i wykazac zainteresowanie

    chyba raczej nie:/

    ---
    Wyslano z systemu GANS: http://www.iomsys.com
    E-MAIL to NEWS gateway

  • 5. Data: 2004-11-15 10:03:13
    Temat: Re: Pytaae?
    Od: AgA <a...@g...pl>

    Catalyst wrote:
    > Witam
    > Czy "wypada" dzwonic i pytaae o wyniki rozmowy kwalif.?
    >
    > Pozdr
    > CAT

    A ja słyszałam, że warto. W ten sposób pokazuje sie swoje
    zainteresowanie, zaangazowanie itd. I nawet wypadałoby napisac list po
    rozmowie - z jakąś taką refleksją motywującą.

    Jeśli cię nie chcą, to się dowiesz szybciej i tak nic nie pogorszysz. A
    jak chcą, to potwierdzisz, że naprawdę ci zależy.

    POzdrawiam i powodzenia
    AgA

  • 6. Data: 2004-11-15 10:04:00
    Temat: Re: Pytaa?
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "szfagropol" <szfagropol@wp_mask_no_spam_nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:110051103428099974@iomsys.com...

    > chyba raczej nie:/
    Wspaniała wyczerpująca temat odpowiedź, poparta argumentami
    :/

    CAT

  • 7. Data: 2004-11-15 14:32:21
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy "wypada" dzwonic i pytać o wyniki rozmowy kwalif.?
    >
    > Pozdr
    > CAT

    Nie warto. Lepiej nie wkur...ć się na to nerwowe sapanie, wykręty i oblatane
    regułki na pozbycie się delikwenta

  • 8. Data: 2004-11-15 14:39:19
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    "MG42" <m...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie warto. Lepiej nie wkur...ć się na to nerwowe sapanie, wykręty i
    oblatane
    > regułki na pozbycie się delikwenta

    To najwyrazniej pracy tez szukac nie warto. Z takim podejsciem zycze
    powodzenia w poszukiwaniach.

    --
    SLaw

  • 9. Data: 2004-11-15 17:33:28
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM> napisał w wiadomości
    > "MG42" <m...@g...pl> wrote in message
    wiadomości
    > oblatane
    > To najwyrazniej pracy tez szukac nie warto. Z takim podejsciem zycze
    > powodzenia w poszukiwaniach.

    Bez przesady...
    IMHO jak na kogoś się zdecydują, to sami się z nim skontaktują. Pomyśl
    sobie-na rozmowie było 300 kandydatów w ciągu kilku dni. I każdy teraz
    chciałby zadzwonić i zapytać się, co dalej.
    W dobrym tonie natomiast jest wysłac liścik kurtuazyjny typu podziękowanie
    za rozmowę/zainteresowanie moją osobą/czas poświęcony na poznanie mojej
    osoby.

    pozdr i życzę powodzenia

  • 10. Data: 2004-11-15 20:17:58
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

> [...]
    > za rozmowę/zainteresowanie moją osobą/czas poświęcony na poznanie mojej

    Chdzilo mi o to ze nie wolno sie poddawac nawet jesli wyrzycaja cie drzwiami
    to wpychaj sie oknem. Ja uwazam ze mozna a nawet powinno sie dzwonic aby
    dowiedziec sie jak poszla rozmowa kwalifikacyjna bo to niewiele kosztuje a
    moze pomoc.

    SLaw