PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 61. Data: 2009-06-17 18:47:36
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > Miałeś farta i tyle

    Tak to sobie tłumacz.

    > cóż... jeden wygra w totka, drugiemu sie trafi praca
    > powyżej średniej krajowej, jak widać niekoniecznie
    > zależy to od kwalifikacji.

    Zależy od kwalifikacji.
    Nie zależy od jojczenia na grupach jakim się jest pokrzywdzonym nieudacznikiem.

    > Mnie interesuje minimum 2500 netto za miesiąc pracy,

    [...]

    A co mnie to obchodzi? Nie umiesz znaleźć, znaczy nie jesteś tyle wart.
    To naprawdę proste. Skoro teraz nie umiesz takiej pracy znaleźć, to
    z nakazem rządowym co najwyżej spowodujesz że będziesz trwale
    bezrobotnym.

    Tak po prostu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 62. Data: 2009-06-17 18:52:52
    Od: r...@m...com

    > On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak to sobie tłumacz.

    > Zależy od kwalifikacji.

    jest to tylko jeden z wielu czynników, i w dodatku wtórny.

    Każdy średnio inteligentny człowiek wie jak wazne jest środowisko w którym
    człowiek się urodzi i wychowa i cała masa innych okoliczności w starcie i
    karierze zawodowej.

    > [...]
    >
    > A co mnie to obchodzi? Nie umiesz znaleźć, znaczy nie jesteś tyle wart.

    Za to prostytutka bez żadnych kwalifikacji "zarabiająca" z 10 tys. jest warta?

  • 63. Data: 2009-06-17 19:05:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > Każdy średnio inteligentny człowiek wie jak wazne jest środowisko w którym
    > człowiek się urodzi i wychowa i cała masa innych okoliczności w starcie i
    > karierze zawodowej.

    Kolejne tłumaczenie się?
    To przykład mojego kolegi. Z powodu choroby (nieuleczalnej) nie ma nawet
    wykształcenia średniego. Rodzice - po rozwodzie, alkoholizm w rodzinie.
    Kolega obecnie zarabia powyżej 5 tyś. zł na rękę. Pewnie kolejny fart,
    co nie?

    > Za to prostytutka bez żadnych kwalifikacji "zarabiająca" z 10 tys. jest warta?

    Dokładnie. I idę o zakład, że ma większe kwalifikacje od Ciebie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 64. Data: 2009-06-17 19:14:26
    Od: r...@m...com

> [...]
    > wykształcenia średniego. Rodzice - po rozwodzie, alkoholizm w rodzinie.
    > Kolega obecnie zarabia powyżej 5 tyś. zł na rękę. Pewnie kolejny fart,

    Bez średniego 5 tyś w Polsce w pracy najemnej to wybacz, ale każdy normalny
    człowiek uzna że fart.

    > Dokładnie. I idę o zakład, że ma większe kwalifikacje od Ciebie.

    Na szczęście tak jak Ty myślących ludzi jest marginalny procent.

  • 65. Data: 2009-06-17 19:21:43
    Od: r...@m...com

> [...]
    > wykształcenia średniego. Rodzice - po rozwodzie, alkoholizm w rodzinie.
    > Kolega obecnie zarabia powyżej 5 tyś. zł na rękę. Pewnie kolejny fart,

    pewnie u Ciebie po znajomości jako kolega,
    ... a pozostali pracownicy 1276 brutto...

    > Dokładnie. I idę o zakład, że ma większe kwalifikacje od Ciebie.

    W "robieniu loda" klientom to na pewno.

  • 66. Data: 2009-06-17 19:28:03
    Od: r...@m...com

> [...]
    > wykształcenia średniego. Rodzice - po rozwodzie, alkoholizm w rodzinie.
    > Kolega obecnie zarabia powyżej 5 tyś. zł na rękę. Pewnie kolejny fart,

    Niech zgadnę: przemyt, handel narkotykami, kradzież złomu i sprzedaż na
    skupie?

    Co chwila o takich piszą w wiadomościach.

  • 67. Data: 2009-06-17 19:42:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > Bez średniego 5 tyś w Polsce w pracy najemnej to wybacz, ale każdy normalny
    > człowiek uzna że fart.

    Ależ oczywiście. Fakty nie pasują do teorii? Tym gorzej dla faktów.

    > Na szczęście tak jak Ty myślących ludzi jest marginalny procent.

    Nie sądzę, skoro nadal nie potrafisz znaleźć pracy za 2500.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 68. Data: 2009-06-17 19:42:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    > Niech zgadnę: przemyt, handel narkotykami, kradzież złomu i sprzedaż na
    > skupie?

    Nie. Zgaduj dalej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 69. Data: 2009-06-17 19:46:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > pewnie u Ciebie po znajomości jako kolega, a pozostali pracownicy 1276 brutto...

    Nie pracuje dla mnie. A moi pracownicy zarabiają powyżej średniej krajowej.
    Zgaduj dalej.

    > W "robieniu loda" klientom to na pewno.

    Te lepsze (skoro już mowa o zarobkach > 10 tyś.) to muszą sobą jakiś poziom
    reprezentować, być oczytane, orientować się w bieżących wydarzeniach
    gospodarczych i politycznych, znać kilka języków. Poczytaj może sobie
    trochę w sieci na jakiś temat, zanim zaczniesz się wypowiadać tonem
    eksperta, co?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 70. Data: 2009-06-17 20:10:28
    Od: r...@m...com

> [...]
    > gospodarczych i politycznych, znać kilka języków. Poczytaj może sobie
    > trochę w sieci na jakiś temat, zanim zaczniesz się wypowiadać tonem

    Nie ma lepsze gorsze, k*rwa to k*rwa i tyle.

    Tylko jedne pracują najemnie w burdelach i dzielą zysk z alfonsami, a inne
    działają na własną rękę, i te zarabiają powyżej średniej krajowej, a
    kwalifikacje mogą mieć takie jakie ma uczeń który ukończył szkołę podstawową z
    średnią 2,0.