eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie informatyka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 78

  • 51. Data: 2005-02-15 17:05:36
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Bartek" <z...@p...onet.pl>



    > 7. Wykup ubezpieczenie zdrowotne

    8. Dofinansuj posilki w pracy (jezeli pracuje do pozna).


    Czesto jest tak, ze niektore prace mozna wykonac dopiero po zakonczeniu
    pracy w firmie.

    9. Ogolnie "znajomi informatycy" (ja tez), maja pewne problemy z nowinkami
    technicznymi (tzw. swira ;-) ) - premia w postaci sprzetu.


    Bardzo dobry jest pomysl z karnetami na basen, silownie - nie tylko wazny
    jest rozwoj umyslowy - czasem przyda sie zrzucenie paru kilogramow i
    rozruszanie miesni.


    PS.
    Przyznam, ze jestes pracodawca-marzeniem :-)



  • 52. Data: 2005-02-15 17:05:44
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-02-15, Adam Liberacki <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzięki za szczegóły.

    Hej, jak już to wszystko wdrożysz, to daj znac. Zostawię tą cholerną
    Szwajcarię i przyjade do Ciebie pracować ;-)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------
    -----------------
    \ GCM/CS/MU/M d- s++:+ a- C+++$ US+++$ P+>++ L+++$ E--- W++ N++ K-
    \ w- O- M PS+ PE Y+ PGP t+ 5 X- R tv b+ D++ G+ e+++ h--- r+++ y+++


  • 53. Data: 2005-02-15 17:19:40
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: Express <e...@s...org>

    Larek wrote:

    > Obciąć tylko jesli coś się psuje z jego winy, lub coś się psuje a on nic nie
    > robi. I nie pensję, ale premię - o premii mówimy. Tak na prawdę, to w 90%
    > przypadków i tak nie będziesz w stanie stwierdzić czy czy winny jest admin i
    > czy czas usuwania awarii nie był zbyt dugi. Chyba, że sam masz wiedzę
    > informatyczną na odpowiednim poziomie.

    Od tego jest "Service Level Agreement". Definiuje sie serwisy (czy
    usługi), definiuje sie dostępność danego serwisu i czasy reakcji na
    awarie. Parametry się monitoruje i wszystko jest jasne. Jak nie spełnia
    założeń przyjętych w SLA to premia w dół.


    --
    Michał "Express" Sadowski
    http://krowa.org/?art=onas&ik=9
    http://transcarpatia.wyd.pl/php/index.php?s=4301&pid
    =66&l=pl


  • 54. Data: 2005-02-15 17:35:20
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Skur" <o...@N...info>

    Panie Adamie.
    Jesli bedzie Pan szukal do pracy kogos z Wrocławia, prosze koniecznie sie
    odezwac:>
    Do Poznania sie nie przeprowadze, ale czytajac ten watek rozmarzylem sie i
    prawie juz wierze, ze tacy pracodawcy istnieja...
    Taki szef jak Pan bylby spelnieniem idealu jak dla mnie.
    pozdrawiam!



  • 55. Data: 2005-02-15 17:39:25
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>


    Ja też chcę! Do oddziału w Krakowie :)



  • 56. Data: 2005-02-15 17:39:46
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Skur" <o...@N...info>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał
    > Ja też chcę! Do oddziału w Krakowie :)

    To moze Shady otworzy oddzial w Krakowie, a ja we Wroclawiu? Bedziemy
    grzeczni :-)
    pozdro!



  • 57. Data: 2005-02-15 17:41:52
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Poczekamy co na to Adam :)



  • 58. Data: 2005-02-15 18:18:11
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Larek" <m...@a...pl>


    Użytkownik "Express" <e...@s...org> napisał w wiadomości
    news:cutalp$qll$1@shodan.interia.pl...
    > Larek wrote:
    >
    >> Obciąć tylko jesli coś się psuje z jego winy, lub coś się psuje a on nic
    >> nie robi. I nie pensję, ale premię - o premii mówimy. Tak na prawdę, to w
    >> 90% przypadków i tak nie będziesz w stanie stwierdzić czy czy winny jest
    >> admin i czy czas usuwania awarii nie był zbyt dugi. Chyba, że sam masz
    >> wiedzę informatyczną na odpowiednim poziomie.
    >
    > Od tego jest "Service Level Agreement". Definiuje sie serwisy (czy
    > usługi), definiuje sie dostępność danego serwisu i czasy reakcji na
    > awarie. Parametry się monitoruje i wszystko jest jasne. Jak nie spełnia
    > założeń przyjętych w SLA to premia w dół.

    Co innego czas reakcji na awarię (który rozumiem, jako czas który upływa od
    momentu zgłoszenia do rozpoczęcia działań), a co innego czas na usunięcie
    awarii, który z reguły jest nieprzewiduwalny....



  • 59. Data: 2005-02-15 18:37:40
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: Express <e...@s...org>

    Larek wrote:

    > Co innego czas reakcji na awarię (który rozumiem, jako czas który upływa od
    > momentu zgłoszenia do rozpoczęcia działań), a co innego czas na usunięcie
    > awarii, który z reguły jest nieprzewiduwalny....

    Zgadza się. Ale wszystko idzie razem do wora pod tytułem "dostępność
    systemu"

    Taki przykład:
    Klient zawsze powie: "chce mieć system dostępny cały czas (czyli 100%)"
    Myślisz chwilę i pytasz: "a w jakich godzinach?"
    Klient "no zawsze"
    Ty: "W nocy też"
    Klient "Eee... nie".
    Ty: "Od 6 do 20? "
    Klient: "No może być"

    I piszesz w SLA dostępność 95% (to oczywiście też możesz negocjować) w
    godzinach od 6-20. I z tego się rozliczasz. Najlepiej w ujęciu
    miesięcznym albo jeszcze lepiej kwartalnym. 5% niedostępności - sam
    policz ile czasu masz na usunięcie awarii, które przeczcież nie
    występują codziennie.

    Mnie właśnie czeka pisanie definicji serwisów, które świadczymy w
    firmie. A potem SLA.

    --
    Michał "Express" Sadowski
    http://krowa.org/?art=onas&ik=9
    http://transcarpatia.wyd.pl/php/index.php?s=4301&pid
    =66&l=pl


  • 60. Data: 2005-02-15 18:51:38
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 15 Feb 2005 13:04:09 +0100, na pl.praca.dyskusje, Adam Liberacki
    napisał(a):

    >> chodzi chyba wlasnie o to zeby sie nie dzialo?
    >> Wiec nie skap mu wyplaty, pozwol sie rozwijac i zyc na poziomie, a jesli
    >> dobrales odpowiedniego admina, Twoja siec bedzie sluzyc firmie, a nie
    >> generowac premie.
    > Znaczy skłaniasz się do tezy,
    > że ma mieć stałą pensję i koniec.
    > Czy tak?
    > Znaczy niepotrzebnie sobie głowę zawracam?

    Mysle ze tak. Jesli oczywiscie nie posiadasz srodkow zeby informatykowi
    zaplacic, to powstaje problem i trzeba zaczac kombinowac, ale uwierz, ze
    stala stabilna stawka jest lepsza niz jakas tam podstawa i do tego premie
    za prace.

    Zyjemy w Polsce. Jesli pracownik pracuje na godziny, prace wykona w 2x
    dluzyszym czasie nizby pracowal na etat.
    A jesli Ty zatrudnisz kogos na zasadzie premii za np. szybkie naprawienie
    sieci po awarii to spodziewaj sie takowych co trzeci dzien.


    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1