PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie informatyka

  • 71. Data: 2005-02-16 08:28:25
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Adam Liberacki" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cutaeo$g7f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 8. Dofinansuj posilki w pracy (jezeli pracuje do pozna).
    > Czesto jest tak, ze niektore prace mozna wykonac dopiero po zakonczeniu
    > pracy w firmie.
    > 9. Ogolnie "znajomi informatycy" (ja tez), maja pewne problemy z
    > nowinkami technicznymi (tzw. swira ;-) ) - premia w postaci sprzetu.
    > Bardzo dobry jest pomysl z karnetami na basen, silownie - nie tylko wazny
    > jest rozwoj umyslowy - czasem przyda sie zrzucenie paru kilogramow i
    > rozruszanie miesni.
    to brzmi podejrzanie znajomo...

    --
    Adam Liberacki

  • 72. Data: 2005-02-16 08:47:43
    Od: "Adam Liberacki" <a...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Za radą niektórych doczytam co nieco.
    Część informacji wykorzystam na pewno.

    Nie mniej odpowiedzi utwierdziły mnie,
    że warto się wysilić, pomyśleć i motywować
    informatyków do lepszej pracy.
    Choć niektórzy sugerowali żeby sobie głowy
    nie zawracać takimi błahostkami i dać stałą,
    wysoką pensję (co nie bardzo mi odpowiada).

    Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Adam Liberacki

  • 74. Data: 2005-02-16 11:35:13
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-15, Immona <c...@W...zpds.com.pl> wrote:
    > - transza na ksiazki - okreslona suma co miesiac, ktora mozna kumulowac: nie
    > da sie dostac tych pieniedzy do reki, ale mozna za nie przez firme zamawiac
    > dowolne ksiazki np. z Amazonu. Taka transza moze tez byc na szkolenia,
    > samodzielnie wybierane przez pracownika.
    Oooj, jak ja bym chciał coś takiego... :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Tata: Jak się nazywasz?
    Synek: Igor spacja Sapijaszko.

  • 75. Data: 2005-02-16 13:07:12
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Nie ma za co. Życzymy powodzenia :)
    I jak ktoś napisał - motywacja nie dot. sie tylko branży informatycznej, ale
    każdej. Niestety niewielu bossów to pojmuje

  • 76. Data: 2005-02-16 16:21:23
    Od: PZ <p...@m...com>

    > I piszesz w SLA dostępność 95% (to oczywiście też możesz negocjować) w
    > godzinach od 6-20. I z tego się rozliczasz. Najlepiej w ujęciu
    > miesięcznym albo jeszcze lepiej kwartalnym. 5% niedostępności - sam
    > policz ile czasu masz na usunięcie awarii, które przeczcież nie
    > występują codziennie.
    >
    > Mnie właśnie czeka pisanie definicji serwisów, które świadczymy w
    > firmie. A potem SLA.
    Hehe

    (20-6)*12*5*.05=42 godziny niedostepnosci w godzinach 6-20 w ciagu
    trzech miesiecy, czyli jesli pani Zosia pracuje 8h/dobe to jej urlopu
    zabraknie na ten czas kiedy nie bedzie mogla pracowac:D. Albo lepiej jak
    w poniedzialek wyleci to do srody trzeba wykolowac studenta, zeby naprawil:D

    PZ

  • 77. Data: 2005-02-16 19:41:58
    Od: "Bartek" <z...@p...onet.pl>

    > to brzmi podejrzanie znajomo...

    ????? - nie rozumiem.......

    Bartek

  • 78. Data: 2005-02-16 20:49:49
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Wed, 16 Feb 2005 13:07:12 GMT, na pl.praca.dyskusje, Shady napisal(a):

    > I jak ktoś napisał - motywacja nie dot. sie tylko branży informatycznej

    Ja, ja, to bylem ja "Czemu zaraz informatyka? Te zasady dotycza kazdego
    niezaleznie od branzy." ;-)

    Ufff, poczulem sie zmotywowany do dalszego pisania :-)))

    Kyniu

    --
    _ __ _
    |__/