eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie informatyka › Re: Wynagrodzenie informatyka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "Larek" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Date: Tue, 15 Feb 2005 19:18:11 +0100
    Organization: Aster City Cable
    Lines: 21
    Message-ID: <cuted7$cn4$1@mamut1.aster.pl>
    References: <cuskhm$ggk$1@atlantis.news.tpi.pl> <cusn4h$3hn$1@mamut.aster.pl>
    <cusol7$8r3$2@atlantis.news.tpi.pl> <cusp18$2ndc$1@mamut1.aster.pl>
    <cutalp$qll$1@shodan.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.65.13.107
    X-Trace: mamut1.aster.pl 1108491495 13028 10.65.13.107 (15 Feb 2005 18:18:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2005 18:18:15 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:141802
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Express" <e...@s...org> napisał w wiadomości
    news:cutalp$qll$1@shodan.interia.pl...
    > Larek wrote:
    >
    >> Obciąć tylko jesli coś się psuje z jego winy, lub coś się psuje a on nic
    >> nie robi. I nie pensję, ale premię - o premii mówimy. Tak na prawdę, to w
    >> 90% przypadków i tak nie będziesz w stanie stwierdzić czy czy winny jest
    >> admin i czy czas usuwania awarii nie był zbyt dugi. Chyba, że sam masz
    >> wiedzę informatyczną na odpowiednim poziomie.
    >
    > Od tego jest "Service Level Agreement". Definiuje sie serwisy (czy
    > usługi), definiuje sie dostępność danego serwisu i czasy reakcji na
    > awarie. Parametry się monitoruje i wszystko jest jasne. Jak nie spełnia
    > założeń przyjętych w SLA to premia w dół.

    Co innego czas reakcji na awarię (który rozumiem, jako czas który upływa od
    momentu zgłoszenia do rozpoczęcia działań), a co innego czas na usunięcie
    awarii, który z reguły jest nieprzewiduwalny....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1