PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik e-mail

  • 1. Data: 2005-02-15 10:43:51
    Temat: pracownik e-mail
    Od: "Emilia " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pracownik do obsługi e-mail. Oczekujemy poważnych zapytań od osób, które
    chcą zarobić poważne pieniądze!Wymagamy stalego dostepu do internetu.
    Kontakt: e...@o...pl

  • 2. Data: 2005-02-15 10:52:06
    Temat: Re: pracownik e-mail
    Od: HERAKLES <h...@h...pl>

    Emilia napisał :

    > pracownik do obsługi e-mail. Oczekujemy poważnych zapytań od osób, które
    > chcą zarobić poważne pieniądze!Wymagamy stalego dostepu do internetu.
    > Kontakt: e...@o...pl

    Spamer poszukiwany!!! (albo czytacz spamu).
    --
    _____________________________

  • 3. Data: 2005-02-15 11:03:45
    Od: "Emilia Sabat" <e...@W...gazeta.pl>

    HERAKLES <h...@h...pl> napisał(a):

    > Spamer poszukiwany!!! (albo czytacz spamu).

    Mylisz się Heraklesie. Nie jest to spam! Jest to praca powazna,

  • 4. Data: 2005-02-15 11:35:07
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 15 lut 2005 w liście [news:cuskuh$eth$1@inews.gazeta.pl] Emilia
    Sabat [e...@W...gazeta.pl] napisał(a):

    > Mylisz się Heraklesie. Nie jest to spam! Jest to praca powazna,

    Oooo! Wreszcie z jakimś trolem można podyskutować! W takim razie opisz
    nam na czym polega ta "praca". Po prostu umieramy z ciekawości.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 5. Data: 2005-02-15 12:06:48
    Od: "Emilia " <e...@W...gazeta.pl>

    Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał(a):

    > Oooo! Wreszcie z jakimś trolem można podyskutować! W takim razie opisz
    > nam na czym polega ta "praca". Po prostu umieramy z ciekawości.

    haha ale smieszne...
    raz: nie jestem trolem
    dwa: jezeli dla ciebie to zart to nie pisz tutaj bo szkoda tylko cennego
    czasu i miejsca.
    trzy: nie mam zamiaru odpowieadac na takie teksty- jak napisalam wczesniej :
    jest to praca powazna.
    pozdrawiam:)

  • 6. Data: 2005-02-15 12:27:04
    Od: "ToJa" <e...@v...pl>

    To nic innego jak Program 21.
    Jest tego masa w internecie i nie wydaje mi się żeby to była poważna praca
    jak pisze autor.
    Przynajmniej nie dla poważnych ludzi.
    Pozdrawiam autora, a tak na marginesie powinna takimi ogłoszeniami zająć się
    prokuratura, ludzie wydają ostatnie grosze na ten program i nic nie dostają
    w zamian.

  • 7. Data: 2005-02-15 12:49:26
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Emilia [Tue, 15 Feb 2005 12:06:48 +0000 (UTC)]:

    > trzy: nie mam zamiaru odpowieadac na takie teksty- jak napisalam wczesniej :
    > jest to praca powazna.

    Wiec pewnie nie bedziesz miala nic przeciwko temu ze wpadnie
    do Ciebie skarbowka posprawdzac umowy i odprowadzony podatek?
    Bo wlasnie zamierzam ich poinformowac ze prowadzisz sobie
    dzialalnosc... :)

    Kira

  • 8. Data: 2005-02-15 14:49:46
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    ToJa napisał był:

    > To nic innego jak Program 21.

    A wiec bedna Emilia jest ofiarą, która się dała nabrać na ściemę i teraz
    sama musi ściemniać. Chlip, chlip... szkoda, ze nie umie, lub nie chce
    czytac opisu grup bo by wiedziala, ze jej ogloszenie jest tu nie na miejscu.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź

  • 9. Data: 2005-02-15 15:13:21
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 15 lut 2005 w liście [news:cusoko$2sl$1@inews.gazeta.pl] Emilia
    [e...@W...gazeta.pl] napisał(a):

    > haha ale smieszne...
    > raz: nie jestem trolem

    Trol = ktoś kto nie ma racji, a uważa inaczej i robi bałagan na grupie.

    > dwa: jezeli dla ciebie to zart to nie pisz tutaj bo szkoda tylko
    > cennego czasu i miejsca.

    Grupa pl.praca.dyskusje służy, jak sama nazwa wskazuje, do
    dyskutowania, a nie do _ogłaszania_. A ty właśnie marnujesz nasz czas.

    > trzy: nie mam zamiaru odpowieadac na takie teksty- jak napisalam
    > wczesniej : jest to praca powazna.

    Już ktoś napisał co to za syf ten twój biznes, więc nie rzucaj tekstów
    o "poważnej pracy". Gdybyś czytała grupę, to byś wiedziała, że posty o
    takiej treści jak twój są tu prawie codziennie i cały czas musimy gonić
    z grupy takie osoby jak ty.

    Szukasz frajerów - rób to gdzie indziej.

    --
    Nie pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 10. Data: 2005-02-15 16:10:11
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 15.02.2005 Kira <c...@e...pl> napisał/a:

    > Wiec pewnie nie bedziesz miala nic przeciwko temu ze wpadnie
    > do Ciebie skarbowka posprawdzac umowy i odprowadzony podatek?

    Wiesz, że jesteś okrótna?

    abuse, psychiatra, ale zaraz skarbówka?

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org Choroby kotów @ http://frymus.waw.pl
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.