PracaGrupypl.praca.dyskusje › NDA

  • 1. Data: 2005-02-15 12:41:22
    Temat: NDA
    Od: ris <r...@g...pl>

    Witam,

    Aby podjąc współprace muszę podpisać umowę "Non-Disclosure Agreement",
    czy ktoś mógłby wskazać mi opis powyższej w języku polskim. W jakim
    przypadku należy taką umowę podpisywać i jakie są jej warunki?

    pozdrawiam r.

  • 2. Data: 2005-02-15 14:12:44
    Temat: Re: NDA
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-15, ris <r...@g...pl> wrote:
    > Aby podjąc współprace muszę podpisać umowę "Non-Disclosure Agreement",
    Umowa o nieujawnianiu informacji. Czyli tajemnica firmowa.

    > czy ktoś mógłby wskazać mi opis powyższej w języku polskim.
    Z pewnością google :)

    > W jakim przypadku należy taką umowę podpisywać
    Jeśli pracodawca stawia to jako warunek współpracy :)

    > i jakie są jej warunki?
    Z reguły: Ty zobowiązujesz się nieujawniać danych o technologiach,
    klientach, etc. Jeśli ujawnisz, to kęsim.

    Niewykluczone, że zapisy mogą zawierać też klauzulę o zakazie konkurencji.
    Ale tutaj znów odsyłam na google. W ciągu ostatnich paru miesięcy temat był
    wałkowany na tej grupie wielokrotnie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dekolektywizacja stosunków zarządzanie-praca, którą implikuje deregulacja,
    oddziaływać bedzie dysfunkcyjnie