PracaGrupypl.praca.dyskusje › napisac cv po angielsku

  • 1. Data: 2005-02-15 10:46:04
    Temat: napisac cv po angielsku
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    musze napisac cv po angielsku niestety moje slowo pisane w jezyku angielskim
    nie jest dobre , czy moze mi ktos w tym pomoc, oczywiscie za drobna oplata.

  • 2. Data: 2005-02-15 11:31:55
    Temat: Re: napisac cv po angielsku
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > musze napisac cv po angielsku niestety moje slowo pisane w jezyku
    > angielskim nie jest dobre , czy moze mi ktos w tym pomoc, oczywiscie za
    > drobna oplata.

    no ja to sie dziwie po co ??? nie znajc angielskiego pisac cv w tym jezyku?
    [ze niby zatrudnią i codzien trzeba bedzie współpracowac z tłumaczem?]

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 3. Data: 2005-02-15 13:42:45
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    napisanie cv to jedno a praca i rozmowa to inna sprawa

  • 4. Data: 2005-02-15 20:40:36
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    > musze napisac cv po angielsku niestety moje slowo pisane w jezyku
    > angielskim
    > nie jest dobre , czy moze mi ktos w tym pomoc, oczywiscie za drobna
    > oplata.

    radze, zebys _rozwazyl_ wyslanie ogloszenia [praca / zlecenie / etc] w
    grupie pl.hum.tlumaczenia, powinno byc taniej niz przez agencje.
    bo problem z "drobna" oplata jest taki, ze mozesz dostac z "drobnymi"
    bledami., choc niestety tlumacze tez robia bledy, ale jednak szansa jest
    mniejsza.
    w sumie nie powinienes zaplacic wiecej, niz 30-40 zl za ta ilosc tekstu na
    stronie.
    btw, rowniez jednak uwazam, ze jesli nie uda Ci sie stworzyc podstawowego
    cv, chocby z bledami, to szanse na interview sa marne. Mozesz byc bardzo
    dobry w tym, co robisz, ale jednak musisz byc o wiele lepszy od tych, ktorzy
    operuja jezykiem lepiej niz Ty. (nie zycze Ci zle, a wrecz przeciwnie)

    marek