PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd integracyjny a prawo › Re: Wyjazd integracyjny a prawo
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd integracyjny a prawo
    Date: Mon, 15 Mar 2010 22:39:18 +0100

    W wiadomości news:hn91lr$59k$1@news.interia.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Nie zawsze i nie wszędzie.
    Tego nie twierdziłem. Zresztą cóż to byłaby za reguła bez wyjątków?

    > Tam gdzie ostatnio pracowałem odbywał się jeden wyjazd w roku. Jechał ten
    > kto chciał. Można powiedzieć że wyjazd organizowali pracownicy a firma
    > wykladała pieniądze. Pracowałem tam dwa lata i wyjazdy wyglądały tak:
    > w pierwszym roku mojej pracy był wyjazd na weekend do Krynicy na dwa dni
    > na narty. Każdy dostał karnet na wyciąg i robił co chciał: samemu, w
    > grupach mniejszych i większych. Wspólne posiłki, w jeden wieczór "mini
    > bankiet": szwedzki stół, jakiś kran z piwem, muzyka. bilard. Znowu
    > każdy robił co chciał,
    Może o to chodziło, nie sądzisz? Jedzie kto chce - wiemy kto nie chce. Robi
    co chce - i znów coś o nim wiemy. A i pogada sobie przecież - a nuż coś
    chlapnie?
    Spiskowa teoria? A może nie?

    > nikt nie gadał o pracy
    No, w to już tak łatwo nie uwierzę... :)

> [...]
    > znajomych które byłoby zdolne skrzyknąć się i urządzić sobie
    > strzelanitwę a do tej pory paintballa nie próbowałem. Tak sie złożyło
    > że na ten wyjazd akurat nikt z zarządu także nie pojechał.
    > Firma normalna, załoga blisko 100 osób - większość z nich z ludźmi z
    > zarządu i akcjonariatem na "ty". Przez cały okres istnienia firmy -
    > teraz to już będzie ze 20 lat - firma nie miała ani jednej sprawy
    > sądowej z pracownikiem. Gdy firma miała dobry rok i były odpowiednie
    > odpisy na FS po prostu się korzystało bez żadnych podtekstów czy
    Twoja opowieść jest ładna i przyjemnie sielankowa. Chciałbym aby była
    odzwierciedleniem rzeczywistości.
    Ma jednak pewną poważną wadę - wszystko co napisałeś dotyczy jednego
    (słownie: jednego) wyjazdu.

    Może jestem przeczulony, ale stanowczo jestem za oddzielaniem spraw
    związanych z pracą od spraw osobistych. Przy kumplowaniu się prywatnie z
    kolegami poznanymi w pracy zalecałbym daleko posuniętą ostrożność, a to samo
    ze zwierzchnikami przywodzi mi na myśl ruskiego sapera, co to min szuka
    zatykając uszy i wysuwając nogę.

    --
    Jotte