PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd integracyjny a prawo › Re: Wyjazd integracyjny a prawo
  • Data: 2010-03-18 22:34:23
    Temat: Re: Wyjazd integracyjny a prawo
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:80fkr3FhdoU1@mid.individual.net Wieslaw Bicz
    <o...@o...pl> pisze:

    > Wszystko można widzieć od strony potencjalnie możliwych negatywów i
    > pozytywów.
    Coś podobnego!

    > Znacznie przyjemniej się żyje, kiedy można polegać na innych,
    Kwestia potrzeb.
    Zresztą - do czasu.
    Potem jest dużo mniej przyjemnie.

    > identyfikować się z tym, co się robi i mogę cię zapewnić, że w wielu
    > firmach na Świecie są takie możliwości i ludzie to naprawdę robią.
    Zjazdem amway'owców trochę zaleciało...
    I jeszcze to "Świecie" z dużej litery...

    > Nawet
    > w Polsce jest to coraz popularniejsze.
    Nie wątpię, naiwnych wszędzie się znajdzie.
    Avon, Oriflame czy Świadkowie Jehowy wiedzą to dobrze.

    > Negatywne spojrzenie na życie i nadmierna ostrożność niekoniecznie wiele
    > dają. Nieszczęścia i tak mogą się zdarzyć, zaradzić im może tak naprawdę
    > tylko funkcjonująca wspólnota, także firmowa.
    Rozsądne spojrzenie na rzeczywistość i rozumna ostrożność pozwalają nie dać
    sobie zrobić wody z mózgu przez jakąkolwiek "wspólnotę", uniknąć wielu
    nieszczęść oraz żyć jak człowiek.

    --
    Jotte