PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd integracyjny a prawo › Re: Wyjazd integracyjny a prawo
  • Data: 2010-03-10 21:35:29
    Temat: Re: Wyjazd integracyjny a prawo
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hn3t9g$56s$1@news.dialog.net.pl...

    > Otóż nie. Te działania są całkiem dobrze przemyślane i maja swój cel.
    > Sądzisz, że pracodawca ot tak sobie wywali całkiem niemałą czasem kasę
    > żeby z dobroci serca i bezinteresownie zrobić dobrze pracującym na niego?

    Nie zawsze i nie wszędzie.
    Tam gdzie ostatnio pracowałem odbywał się jeden wyjazd w roku. Jechał ten
    kto chciał. Można powiedzieć że wyjazd organizowali pracownicy a firma
    wykladała pieniądze. Pracowałem tam dwa lata i wyjazdy wyglądały tak:
    w pierwszym roku mojej pracy był wyjazd na weekend do Krynicy na dwa dni na
    narty. Każdy dostał karnet na wyciąg i robił co chciał: samemu, w grupach
    mniejszych i większych. Wspólne posiłki, w jeden wieczór "mini bankiet":
    szwedzki stół, jakiś kran z piwem, muzyka. bilard. Znowu każdy robił co
    chciał, nikt nie gadał o pracy i żadnego prania mózgów czy przymusowych
    tematów.

    Drugi wyjazd - ludzie wymyślili sobie painball. Nie pojechałem bo nie
    mogłem - urodziło mi się dziecko i nie chciałem żony zostawiać samej z
    niemowlakiem na kilka dni. Załowałem bo akurat nie mam takiego grona
    znajomych które byłoby zdolne skrzyknąć się i urządzić sobie strzelanitwę a
    do tej pory paintballa nie próbowałem. Tak sie złożyło że na ten wyjazd
    akurat nikt z zarządu także nie pojechał.

    Firma normalna, załoga blisko 100 osób - większość z nich z ludźmi z zarządu
    i akcjonariatem na "ty". Przez cały okres istnienia firmy - teraz to już
    będzie ze 20 lat - firma nie miała ani jednej sprawy sądowej z pracownikiem.
    Gdy firma miała dobry rok i były odpowiednie odpisy na FS po prostu się
    korzystało bez żadnych podtekstów czy przemycanych ideologii.
    --
    Jackare