PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd integracyjny a prawo › Re: Wyjazd integracyjny a prawo
  • Data: 2010-03-19 00:07:43
    Temat: Re: Wyjazd integracyjny a prawo
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wieslaw Bicz" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:80d7grFkfaU1@mid.individual.net...

    > W większości sensownych firm na Świecie tak jest, nawet w Polsce można
    > znaleźć takie przypadki. Nie tylko właściciele, dyrektorzy i udziałowcy,
    > ale także "pracownicy najemni" po prostu łączą swoje nadzieje z firmą,
    > liczą na to, że jej sukces będzie ich sukcesem, wiedzą też, że porażki
    > firmy będą ich dotykać.

    Z jednej strony jest to dobre, bo tworzy dobrą atmosferę, ale czy nie
    uważasz, że na dłuższą metę jest to przerażająco naiwne? Oczywiście, jeśli
    ludzie są zgrani i uczciwi, sielanka może trwać długo, ale i tak tylko
    kwestią czasu jest, kiedy najemny pozna swoje prawdziwe miejsce w tym
    układzie. Nie, żebym był za psuciem dobrych stosunków czy jakimś
    paranoicznym podejściem, ale sielankowy obrazek, który odmalowałeś
    przypomina mi uśmiechniętego kurczaka w KFC :)

    e.