PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrażenia z rekrutacji

  • 91. Data: 2006-04-02 09:44:01
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0o5qv$etj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    exit <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

    > zacznij w koncu czytac co piszesz.

    A co jest konkretnie nie tak z moim czytaniem?

    > to co piszesz mija sie z rzeczywistoscia..

    Z czyją? Twoją? Ziuty Kowalskiej? Być może.
    Z moją rzeczywistością się nie mija.
    Zacznij w końcu czytać, to co piszę :)

    --
    Nixe

  • 92. Data: 2006-04-02 09:45:22
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    Nixe napisala:
    >W wiadomości <news:06040205005025@polnews.pl>

    >ROTFL :)
    >Naprawdę uważasz, że post, który właśnie wysmażyłaś, jest w stanie w
    >jakikolwiek sposób wywołać jakikolwiek skutek marketingowy na rynku moich
    >klientów?

    Nie. Smileya widac?
    Jak ktos wpisze nazwe w Googla na ppd, to raczej beda to kandydaci na
    pracownikow i dzieki temu ich dzien bedzie weselszy. ;)

    >Jesteś równie zarozumiała i niemądra, jak młoda Immono.

    Szybkie spojrzenie na Google Groups pokazuje, ze w swojej zadziwiajacej, jak na
    przedsiebiorce i to nie tracacego czasu na odpisywanie kandydatom aktywnosci na
    newsach czesto wdajesz sie we flejmy, szybko przechodzisz w nich do argumentow
    ad personam takich jak wyzej i ze styl i poziom Twojej dyskusji nie odpowiada
    moim wymaganiom flame'owym.

    Tak wiec z mojej strony EOT.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 93. Data: 2006-04-02 09:47:10
    Temat: Re: Buractwo pracodawców
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:ru5u22hni0d8cqa7u01b4fim17bn363kp5@4ax.com>
    Kaizen <x...@c...sz> pisze:

    > I tu się nie zgadzam - nie chciałbym mieć (jako pracodawca) pracy jak
    > najtaniej. Chciałbym ją mieć tak, żeby i pracownikowi się opłacało dla
    > mnie pracować (i nie myśleć o chałturach i dorabianiu) i mi.

    Czy to się wyklucza?
    Czy fakt, że dostałeś pracownika jak najtaniej (wg swoich kryteriów), kłóci
    się z faktem, że pracownik jest zadowolony ze swojego wynagrodzenia?

    --
    Nixe

  • 94. Data: 2006-04-02 09:55:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 1 Apr 2006 23:22:17 -0800, "Brodek" <G...@B...pl>
    zakodował:

    >Je=B6li bowiem
    >pracodawca mia=B3by proponowa=E6 wynagrodzenie sk=B1d ma wiedzie=E6 jaka
    >jest ta kwota, za kt=F3r=B1 danemu pracownikowi op=B3aca si=EA pracowa=E6?
    >Chyba lepiej, by to pracownik t=EA kwot=EA okre=B6li=B3, nie?..
    >2=2E

    To zadanie pracodawcy rozpoznać rynek (czyli marketing przez wielu
    utożsamiany z reklamą), zaprojektować produkt i wypozycjonować go. To
    pracodawca tworzy plan sprzedaży i produkcji oraz budżetuje. Wie, ile
    dostanie ze sprzedaży, zna inne koszty i stąd wie, ile może zapłacić
    pracownikom, żeby to i jemu i pracownikom się opłacało. I w tym
    momencie szuka pracownika, który za dane pieniądze będzie najlepiej
    pasował na stanowisko.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 95. Data: 2006-04-02 09:59:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 02 Apr 2006 11:36:10 +0200, "Immona"
    <c...@n...gmailu> zakodował:

    >Cene podaje ten, kto jest na slabszej pozycji - tak jest w wiekszosci sytuacji
    >negocjacyjnych. Ten, komu bardziej zalezy na transakcji, pierwszy wystepuje z
    >konkretami.

    No, to z tego wywnioskować można prostą radę - "Nie chcesz pokazać, że
    jesteś na słabszej pozycji, nie podawaj ceny (niezależnie czy jesteś
    pracodawcą, czy pracownikiem)."

    Dla mnie bzdura.

    >I tak samo jest z wynagrodzeniami. Na rynku, gdzie popyt na miejsca pracy
    >przewyzsza ich ilosc, kandydat jest strona konkurujaca i sklada oferte.

    Dobry pracownik zawsza ma wiele ofert pracy - więc on tu dominuje.

    >Tu racja, ale od pewnego momentu przestaje byc zainteresowany chalturami, po
    >ktorych bedzie chodzil zmeczony, przychodzil do pracy niewyspany i
    >zdekoncentrowany. A przeciez wlasnie o to chodzi.

    Z tym się jak najbardziej zgadzam. Sytuacja nawet idzie dalej. Kilku
    znajomych już zmieniło pracę gdzie dostali podobne pieniądze niż w
    poprzedniej, ale za to 10 dni urlopu rocznie ekstra. I wcale nie po
    to, żeby chałturzyć - zwyczajnie zaczeli sobie cenić życie prywatne
    bardziej, niż pieniądze.

  • 96. Data: 2006-04-02 10:03:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 02 Apr 2006 10:08:00 +0200, Karol Y
    <k...@o...pl> zakodował:

    >No, ale jezeli odpadne juz po dwoch dniach to nie bede musial czekac do
    >tych 2 tygodni, zeby sie przekonac.

    Co znaczy "czekać"?
    Co zmieni odpowiedź?

  • 97. Data: 2006-04-02 10:08:44
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 1 Apr 2006 23:33:10 -0800, "Brodek" <G...@B...pl>
    zakodował:

    >Czyli się zgadzamy.
    >Pracodawca ogłasza przetarg a pracownicy w nim startują.
    >Czyli pracodawca nie musi ogłaszać wynagrodzenia.

    Jeżeli jest to kryterium decyzyjne, to powinien podać. Oczywiście
    żadne prawo tego nie wymaga i nie musi, ale jak jakiś urząd określa
    przetarg, to podaje kryteria decyzyjne - i to jest wymagane przez
    ustawę o zamówieniach publicznych (inaczej oferta musi być oparta na
    wróżeniu z fusów - i tym sposobem można sobie odpuścić dobrego
    pracownika, bo spudłował podając kwotę a byłby skłonny pracować za
    mniej ale nie chciał dostać jak najwięcej).

    >Pracowałem w jednej takiej firmie, gdzie ze względu na układ
    >zbiorowy były takie widełki. I tak mi wykombinowali z nazwą
    >stanowiska i zaszeregowaniem, że otrzymałem ile chciałem..

    A ja pracowałem w prywatnych firmach bez UZ i były widełki i uważam to
    za bardzo dobre rozwiązanie.

    >A tak odniosłem wrażenie czytając poprzedniego Twojego posta..

    To czytaj prosze uważnie i ze zrozumieniem. Dla przypomnienia cytat
    "(max 6 cyferek - ale to _raczej_ przy okre?laniu rocznych zarobków
    ;) )"

    >No znam ze dwóch takich najemnych. O innych można poczytać w
    >gazetach.

    W jakich gazetach? Legendarni prezesi największych firm zarabiają p
    600-800K. Możesz podać konkretnie? Bo nie wiem, czy lepiej dążyć do
    własnej firmy czy atakować jakąś firmę.

  • 98. Data: 2006-04-02 10:10:21
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 1 Apr 2006 23:41:47 -0800, "Brodek" <G...@B...pl>
    zakodował:

    >I jakie masz jeszcze czynniki, kt=F3rych potrzebuje kandydat, by
    >okre=B6li=E6 wysoko=B6=E6 wynagrodzenia?

    Przede wszystkim perspektywy, świadczenia niematerialne, szkolenia,
    firmę i wiele nieprzewidywalnych czynników.

  • 99. Data: 2006-04-02 10:11:39
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:06040211452288@polnews.pl>
    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > Jak ktos wpisze nazwe w Googla na ppd, to raczej beda to kandydaci na
    > pracownikow i dzieki temu ich dzien bedzie weselszy. ;)

    No ale co w związku z tym? Wytłumacz mi jak dziecku.
    Czy w Twoim mniemaniu miałoby mnie to w jakikolwiek sposób zmartwić?
    Bo tak się składa, że nie obchodzi mnie ani na jotę, zatem Twoja niczym nie
    uzasadniona złośliwość była mocno chybiona.

    > szybko przechodzisz w nich do argumentow ad personam takich
    > jak wyzej i ze styl i poziom Twojej dyskusji nie odpowiada moim
    > wymaganiom flame'owym.

    Wybacz Immono, ale to Ty - miast podyskutować, jak na kulturalnego człowieka
    przystało - zaczęłaś rozgrywki personalne wyciągając moje_prywatne_sprawy na
    forum publiczne i urządzać sobie z nich kpiny. Zasadniczo to ja powinnam
    była zEOTować po tamtym poście, ale uznałam, że poczekam jeszcze na
    merytoryczne argumenty. Niestety - zawiodłam się. Tym samym skutecznie
    zburzyłaś swój wizerunek 'firmy' w moich oczach :)

    --
    Nixe

  • 100. Data: 2006-04-02 10:16:54
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > Popelnilam blad, odwoluje powyzsze. Zmylila mnie niejaka Magdalena P,
    > ktora uzywala tego samego adresu email co Nixe.

    A to dość zaskakujące, bo nie wiem, jakim cudem dwie nieznane sobie osoby
    mogą używać tego samego adresu mailowego.

    --
    Nixe