PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZNAM POLSKI, ANGIELSKI i ARABSKI.

  • 1. Data: 2006-03-31 13:42:12
    Temat: ZNAM POLSKI, ANGIELSKI i ARABSKI.
    Od: y...@o...pl

    Witajcie,

    Mam pytanie, jezeli Wy byście znali w/w jezyki, to gdzie byście
    szukali pracy?

    Juz pracowalem w kilku miejscach, ale niemialem mozliwosci wykorzystac
    swoich umiejetnosci w pelni, mianowicie:
    - Moj Ojczysty jezyk to --> Arabski. (Akcent Sudanski, Egipski,
    Palestynski) mowa i pismo bez klopotu :).
    - Moj Macierzysty jezyk to --> Polski. Jak rozmawiam przez telefon to
    ludzie niewiedza ze nie jestem polakiem ;). Czytam bez klopotu a pisze
    w miare dobrze.
    - Moj wyuczony jezyk to --> Angielski. (Akcent Angielski i
    Amerykanski), mowa bez klopotu, pismo w mire dobrze.

    Znam bardzo dobrze metalnosc:
    - Arabska. MIeszkalem w tych panstwach (Egipt, Sudan, Kuwejt)
    - Polska. Mieszkalem w Warszawie, Toruniu, Bydgoszczy i pracowalem na
    slasku :).

    Mam wyższe wyksztalcenie mgr-a.

    Jak widac raczej z praca niemam klopotu, ale ciekaw jestem co Wy byscie
    zrobili w mojej sytuacji, gdzie byscie szukali pracy TAK aby
    wykorzystac w/w atutu w 100%?

    Pozdrawiam,

    Yousif

  • 2. Data: 2006-03-31 13:58:18
    Temat: Re: ZNAM POLSKI, ANGIELSKI i ARABSKI.
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    y...@o...pl napisał(a):
    > Witajcie,
    >
    > Mam pytanie, jezeli Wy byście znali w/w jezyki, to gdzie byście
    > szukali pracy?

    Witaj,

    Myślę, że najlepiej w handlu zagranicznym w jakiejś duzej firmie. Znasz
    nie tylko języki ale i kulturę, a to cenne w tej branży.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2006-03-31 14:02:51
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    y...@o...pl napisał(a):

    > Jak widac raczej z praca niemam klopotu, ale ciekaw jestem co Wy byscie
    > zrobili w mojej sytuacji, gdzie byscie szukali pracy TAK aby
    > wykorzystac w/w atutu w 100%?

    widze tylko jedna możliwość: pracę w firmie, która mieści się w Polsce,
    handluje z Arabami a nabyty towar opycha u Angoli.
    A tak bardziej poważnie, to te 100% ciężko raczej wykorzystać, może
    faktycznie poszukaj firm, które handlują z Twoimi ojczystym krajem?
    Znasz mentalnosc, zwyczaje i język, cóz więcej trzeba?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-03-31 14:13:28
    Od: y...@o...pl

    Tak na serio, to ja juz pracowalem jako przewodnik i ogolnie pracowalem
    w Turystyce ;).
    Nawet bylo fajnie i bardzo mi sie podobalo, ale niestety finansowo to
    niebylo to co ja bym chcial.
    Wiec pozniej zmienilem profil zycia, na marketing i turystyka. Dzieki
    tej mieszance udalo sie zrobic "kariere" w biurze dobrze znanym na
    rynku www ;). Ale teraz podalem goscia do sadu bo niewyplacil mi kasy.
    Obecnie pracuje w branzy informatycznej, co tez jakos sie odnajduje i
    mi sie to podba.
    Ale przez caly czas "TO NIE JEST TO".

    YZ

  • 5. Data: 2006-03-31 14:23:58
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu y...@o...pl porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > - Arabska. MIeszkalem w tych panstwach (Egipt, Sudan, Kuwejt)
    > - Polska. Mieszkalem w Warszawie, Toruniu, Bydgoszczy i pracowalem na
    Idealny kandydat na szpiega ;P
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-03-31 14:33:12
    Od: y...@o...pl

    no fajny zawod :D.
    Jezeli jestes z:
    - polski to mow mi --> Kapitan Klos
    - anglikiem --> James Bond
    - z Egiptu (czy tez innego arabskiego kraju ---> Ra'afat El Hajan
    :D

    YZ

  • 7. Data: 2006-03-31 14:53:10
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    y...@o...pl wrote:
> [...]
    > - polski to mow mi --> Kapitan Klos
    > - anglikiem --> James Bond
    > - z Egiptu (czy tez innego arabskiego kraju ---> Ra'afat El Hajan

    hehehe :D
    przy okazji: Ra'afat El Hajan to postać z serialu? jak wyglądają
    szpiedzy w arabskich serialach? rywalizują z mitem Mata Hari? :)

    miłego dnia!
    --
    mgl

  • 8. Data: 2006-03-31 19:04:46
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Jak widac raczej z praca niemam klopotu, ale ciekaw jestem co Wy byscie
    zrobili w mojej sytuacji, gdzie byscie szukali pracy TAK aby
    wykorzystac w/w atutu w 100%?

    Badzio ma calkowita racje:-)) zglosilbym sie z papierami do najblizszej
    jednostki ABW,MSZ :-)) tam ewentualnie pokieruja dalej.

    pozdrawiam
    exit

  • 9. Data: 2006-03-31 20:03:18
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > Witajcie,
    >
    > Mam pytanie, jezeli Wy byście znali w/w jezyki, to gdzie byście
    > szukali pracy?

    W lokalnej komórce Al-Qaidy? Ciekawe, jakiego tam wymagają
    doświadczenia zawodowego i referencji (ten Sudan to może
    być duży plus) :-))

    T.

  • 10. Data: 2006-03-31 21:02:46
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Jak widac raczej z praca niemam klopotu, ale ciekaw jestem co Wy byscie
    > zrobili w mojej sytuacji, gdzie byscie szukali pracy TAK aby
    > wykorzystac w/w atutu w 100%?

    ABW

    :)
    --