PracaGrupypl.praca.dyskusje › o dwoch takich co ukradli ksiezyc

  • 1. Data: 2006-03-31 08:51:37
    Temat: o dwoch takich co ukradli ksiezyc
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Taki mały spam. Pardon, ale nie moglem sobie odmówić:

    O dwóch takich co ukradli ksiezyc - czyli jakie pietno odcisnely na
    zyciu braci Kaczynskich filmowe role Jacka i Placka.

    Wywiad w Pulsie Biznesu z psychologiem Elzbietą Sołtys.
    Polecam

    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=2284&guid=98132130
    -696F-4398-AD39-E9898861FCCC

    M.

  • 2. Data: 2006-03-31 10:00:51
    Temat: Re: o dwoch takich co ukradli ksiezyc
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    dobre, naprawdę dobre :)

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-03-31 10:59:21
    Od: Schwester <j...@c...com>

    czarny napisał(a):

    > dobre, naprawdę dobre :)

    Ale jak się nad tym głąbiej zastanowić to smutne albo straszne ;)

  • 4. Data: 2006-03-31 11:11:47
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Schwester napisał(a):

    > Ale jak się nad tym głąbiej zastanowić to smutne albo straszne ;)

    straszne jest to, ze ja mieszkam w takim kraju. A smutne, że wciąż mam
    nadzieję na normalność, cokolwiek to słowo znaczy.

  • 5. Data: 2006-03-31 12:28:12
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    czarny napisał(a):

    > straszne jest to, ze ja mieszkam w takim kraju. A smutne, że wciąż mam
    > nadzieję na normalność, cokolwiek to słowo znaczy.
    Z artykułu wynika jednak, że się zmieni, chociaż w rozmowach w "offie"
    Ela aż tak optymistyczna nie jest.

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2006-03-31 12:59:35
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    no tak, był bolek i lolek, to teraz kolej na jacka i placka. następny
    będzie reksio i calineczka

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2006-03-31 13:34:59
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
> [...]
    > braci Kaczynskich filmowe role Jacka i Placka.
    >
    > Wywiad w Pulsie Biznesu z psychologiem Elzbietą Sołtys.

    Prawie jak cyganka.
    Jak ktoś był u wróżki to wie o co mi chodzi:)))

    Józek

  • 8. Data: 2006-04-01 17:11:28
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Z artykułu wynika jednak, że się zmieni, chociaż w rozmowach w "offie"
    > Ela aż tak optymistyczna nie jest.

    Wiec jednak ja poznales?

    Pozdrow od Slawka (haslo: Stawiska), bo gdzies zgubilem jej komorke.

    sz.

  • 9. Data: 2006-04-01 19:23:28
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    szomiz napisał(a):
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Wiec jednak ja poznales?
    Poznałem :) Jest moim superwizorem i coachem. No i szefem :) Pracuję u niej.

    Kiedy pytałem na grupie o szkolenia Pracowniw grudniu, już jakiś czas
    pracowalem.

    Oczywiście pozdrowię Elę i pozdrawiam też Ciebie :)

    m.