PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Wrażenia z rekrutacji

  • 1. Data: 2006-04-01 09:14:57
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Brodek" <G...@B...pl>

    camel napisał(a):
    > Żadna adnotacja nie zmieni faktu, że to żenujące buractwo. I nawet
    > powszechność takiego zachowania nie zmieni tego faktu. Ale jest ono już
    > w Polsce tak silnie zakorzenione, że niektórym wydaje się, iż tak być
    > musi :) Na szczęście polityka gospodarcza + otwarte granice powodują,
    > że część młodzieży poznaje cywilizowane stosunki pracy i zachowania
    > pracodawców.

    Ależ nie ma żadnego problemu..
    Załóż firmę i postępuj zgodnie z Twoimi zasadami dając innym
    pracodawcą dobry przykład.
    To było złośliwie.

    A poważnie:
    Zdarzało mi się (fakt - dawno już temu) aplikować w takich
    "porządnych" firmach. I przyznam, że nic nie wkurzało mnie bardziej
    niż znajdowanie w skrzynce pocztowej listu w kopercie firmowej,
    rozrywanie jej z nadzieją i czytanie miłego listu, że "zachowają
    moją aplikację w archiwum".
    Szczerze powiedziawszy to w dupie mam taką uprzejmość.

    Pzdr
    Brodek

  • 2. Data: 2006-04-01 09:48:51
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    Użytkownik "Brodek" <G...@B...pl> napisał
> [...]
    moją aplikację w archiwum".
    Szczerze powiedziawszy to w dupie mam taką uprzejmość.

    nie popadajmy w skrajności, wystarczyłby zwykły "hurtowy" email w stylu
    SORRY. Niestety i tego zazwyczaj nie ma.

    Piotr

  • 3. Data: 2006-04-01 13:04:29
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-04-01 11:14:57 +0200, "Brodek" <G...@B...pl> said:

> [...]
    > owania
    >
    > Ależ nie ma żadnego problemu..
    > Załóż firmę i postępuj zgodnie z Twoimi zasadami dając innym

    Mam własną firmę i stosuję w niej zasady, które wyznaję. Nie jest to
    ani trudne ani nieopłacalne. Powiem więcej: od kilku lat, od kiedy
    postawiłem na prowadzenie biznesu w sposób "niepolski" powodzi mi się o
    wiele lepiej. Przypadek? Może... Mała próba statystyczna. :)

> [...]
    > moją aplikację w archiwum".
    > Szczerze powiedziawszy to w dupie mam taką uprzejmość.

    Część rodaków ma w żopie uprzejmość, duża część ciszę i porządek,
    jeszcze inni gówna na chodnikach. Tylko skąd te narzekania i
    oczekiwanie, że ONI powinni...

    camel[OT]

  • 4. Data: 2006-04-01 13:34:36
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0ltot$bbu$1@inews.gazeta.pl>
    camel <g...@f...gotdns.com> pisze:

> [...]
    > postawiłem na prowadzenie biznesu w sposób "niepolski" powodzi mi się
    > o wiele lepiej. Przypadek? Może... Mała próba statystyczna. :)

    I naprawdę odpowiadasz na każdą aplikację?
    Nawet taką od 19-letniej dziewczyny bez matury, która pracuje jako pomoc
    biurowa, podczas gdy Ty szukasz doświadczonej księgowej ze znajomością
    programu CDN Optima?
    Albo na aplikację technika budowlańca, który przez ostatnie 20 lat kładł
    kafle w Niemczech, podczas gdy Ty szukasz inżyniera budownictwa lądowego z
    uprawnieniami i doświadczeniem.
    Bo jeśli masz firmę, to wiesz, że i takie "kfiatki" się zdarzają.

    > Część rodaków ma w żopie uprzejmość, duża część ciszę i porządek,
    > jeszcze inni gówna na chodnikach. Tylko skąd te narzekania i
    > oczekiwanie, że ONI powinni...

    Powiedz mi tylko jeszcze, czy z tej uprzejmości i życzliwości odpowiadasz
    też na każdą ofertę z:
    - firm sprzedających artykuły biurowe
    - kancelarii prawnych specjalizujących się w windykacji i ściąganiu
    należności
    - firm ochroniarskich i porządkowych
    - wydawnictw naukowych
    - przedstawicieli Orange, Era i Plus
    - wydawnictw katalogów, map, atlasów, Panoram Firm, książek telefonicznych
    i kupy innych firm, które dzwonią, piszą, mailują, faxują, ulotkują i
    bombardują Cię w inny sposób kilka razy dziennie :)

    --
    Nixe

  • 5. Data: 2006-04-01 14:09:02
    Od: "Brodek" <G...@B...pl>

    Vetch napisał(a):
    > nie popadajmy w skrajności, wystarczyłby zwykły "hurtowy" email w stylu
    > SORRY. Niestety i tego zazwyczaj nie ma.

    To ja wolę już to, że "zachowają moją aplikację w archiwum",
    gdzie wydali przynajmniej na kopertę i znaczek, niż hurtowy email. W
    tym drugim przypadku poczułbym się już kompletnie potraktowany jak
    śmieć..

    Pzdr
    Brodek

  • 6. Data: 2006-04-01 15:13:33
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-04-01 15:34:36 +0200, "Nixe" <n...@f...peel> said:

> [...]
    > i kupy innych firm, które dzwonią, piszą, mailują, faxują, ulotkują i
    > bombardują Cię w inny sposób kilka razy dziennie :)

    Nie myl, kotku, rzeczywistości. W ogłoszeniu o pracę to JA proszę ludzi
    by przysłali mi swoje CV. I czynią to w odpowiedzi na MOJE
    zapotrzebowanie. To też i odpowiadam. W innych przypadkach - nie.
    Napisać dlaczego i czym te dwa przypadki się różnią czy dasz sobie radę?

    camel[OT]

  • 7. Data: 2006-04-01 17:49:19
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0m5at$6q3$3@inews.gazeta.pl>
    camel <g...@f...gotdns.com> pisze:

> [...]
    > zapotrzebowanie. To też i odpowiadam. W innych przypadkach - nie.
    > Napisać dlaczego i czym te dwa przypadki się różnią czy dasz sobie

    Nie musisz pisać czym się różnią.
    Wystarczy, że odpowiesz mi na pierwsze pytanie.
    To, które zostawiłam powyżej.

    --
    Nixe