PracaGrupypl.praca.dyskusje › M A G N U S

  • 1. Data: 2006-03-31 12:41:11
    Temat: M A G N U S
    Od: "paw" <p...@o...pl>

    Witam
    Czy ktos z was pracowal w tej firmie"M A G N U S"
    Chcial bym sie dowiedziec jakia jest tam atmosfera jaka pensji itd ...??

  • 2. Data: 2006-03-31 16:39:32
    Temat: Re: M A G N U S [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    W wiadomości news:e0j864$r0u$1@nemesis.news.tpi.pl paw <p...@o...pl>
    pisze:

    > Czy ktos z was pracowal w tej firmie"M A G N U S"
    > Chcial bym sie dowiedziec jakia jest tam atmosfera jaka pensji itd ...??

    Sorry, że nie odpowiem na Twoje pytanie - niestety nie wiem, a tylko wcinam
    się z takim małym pomysłem. Tego typu pytania powtarzają się z pewną
    częstotliwością, co sugeruje zapotrzebowanie na takie informacje. Czy nie
    warto by było i czy dałoby się podjąć jakieś działania w celu utworzenia
    grupy o nazwie - powiedzmy: pl.praca.pracodawcy (w gałęzi pl.praca), z
    przeznaczeniem na wymianę takich właśnie informacji? Byłoby w jednym
    miejscu, łatwo znaleźć, ważki problem czytelnie wyizolowany...
    Może jakieś opinie?

    Jotte

  • 3. Data: 2006-03-31 18:43:05
    Od: "Kerad" <k...@N...op.pl>

> [...]
    > przeznaczeniem na wymianę takich właśnie informacji? Byłoby w jednym
    > miejscu, łatwo znaleźć, ważki problem czytelnie wyizolowany...

    Witam,
    jest strona www dot. opinii o pracodawcach (niestety nie pamiętam adresu).

    Pozdro
    Kerad555

  • 4. Data: 2006-03-31 18:47:24
    Temat: Re: M A G N U S
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    paw <p...@o...pl> pisze:

    > Czy ktos z was pracowal w tej firmie"M A G N U S"

    W_tej_, czyli w_której_?
    http://tinylink.com/?YCJdeGU3Od

    --
    Nixe

  • 5. Data: 2006-03-31 21:14:55
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    W wiadomości news:e0jt7v$7op$1@news.onet.pl Kerad <k...@N...op.pl>
    pisze:

    > jest strona www dot. opinii o pracodawcach (niestety nie pamiętam adresu).
    No własnie. A hierarchia pl.* bądź co bądź jest jednak powszechnie znana.

    Jotte

  • 6. Data: 2006-04-01 13:35:37
    Od: Pawel Sklarow <x...@x...com>

    Jotte wrote:

> [...]
    > przeznaczeniem na wymianę takich właśnie informacji? Byłoby w jednym
    > miejscu, łatwo znaleźć, ważki problem czytelnie wyizolowany...

    Mi tam pasuje, ze takie posty sie pojawiaja tutaj. Na calej grupie
    nie ma az tyle postow, zeby to przeszkadzalo.

    --
    Pawel