PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa a zakres obowiązków

  • 1. Data: 2003-08-09 08:51:53
    Temat: Umowa a zakres obowiązków
    Od: "Pit" <k...@t...pl>

    Cześć

    Od miesiąca pracuję w pewnej firmie i powoli zaczynają narastać problemy.
    Otóż, do tej pory nie mam podpisanej umowy, mimo, że ta czekała tylko na
    podpis, jest przegotowana i zatwierdzona przez obie strony. Szef tłumaczy,
    że niby nie ma czasu. Nie wiem czy złożenie podpisu to taki wielki wysiłek ?
    Druga sprawa to zakres obowiązków. Czy dołączenie do umowy jego wykazu
    zabezpieczy mnie przed nadużyciami ? Mam wrażenie, że wymaga się odemnie
    zbyt dużo. Często dochodzi do tego, że pracownicy mają zgadywać co myśli
    Prezes, czego zapomniał, itp. a jeśli tego nie wiedzą, to powstają wielkie
    konflikty i dochodzenia.
    Dodam, że do pracy w tej firmie zostałam ściągnięta z innej właśnie przez
    Prezesa, kuszona większymi zarobkami i perspektywą rozwoju. Jak na razie
    widzę tylko DUŻO większy stres, bo co do pensji to już były zakusy na
    manipulacje.

    Alek

  • 2. Data: 2003-08-09 09:46:57
    Temat: Re: Umowa a zakres obowiązków
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Pit" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Prezesa, kuszona większymi zarobkami i perspektywą rozwoju. Jak na razie
    > widzę tylko DUŻO większy stres, bo co do pensji to już były zakusy na

    Poza tematem - jestes kobieta o imieniu Pit a moze Alek ;)

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 3. Data: 2003-08-09 20:55:10
    Od: "Pit" <k...@t...pl>

    > Poza tematem - jestes kobieta o imieniu Pit a moze Alek ;)

    "Pit" to konto męża.

  • 4. Data: 2003-08-10 07:24:55
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > Prezesa, kuszona większymi zarobkami i perspektywą rozwoju. Jak na razie
    > widzę tylko DUŻO większy stres, bo co do pensji to już były zakusy na

    Zgodnie z kp umowę powinienieś dostać ( podpisać ) w czasie 7 dni od momentu
    zatrudnienia. Praktykuje się w porządnej firmie,że wraz z podpisaniem umowy
    podpisuje się zakres obowiązków oraz jescze inne dokumenty wynikające z
    kp.Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-08-12 08:38:21
    Od: "Wojciech W." <n...@p...com>

> [...]
    > Prezesa, kuszona większymi zarobkami i perspektywą rozwoju. Jak na razie
    > widzę tylko DUŻO większy stres, bo co do pensji to już były zakusy na

    Generalnie wg Kodesku - w godzinach pracy pozostajesz do dyspozycji
    pracodawcy i musisz wykonywać wszystkie obowiazki, które zleca ci pracodawca
    o ile nie są sprzeczne z prawem (jesli wymienione zostaną twoje obowiązki na
    piśmie to nie możesz mówić potem: panie pracodawco tego nie ma napisane w
    wykazie moich obowiązków - a pracodawca ciebie zwolni, bo ma do tego prawo)