PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko - zarobki w dużych firmach.

  • 1. Data: 2003-08-08 21:14:00
    Temat: Pytanko - zarobki w dużych firmach.
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Witam,
    Mam pytanie. Ile zarabiają zatrudnieni w dużych firmach (międzynarodowych
    koncernach i w dużych polskich firmach), produkcyjnych i usługowych

    - specjaliści w dziale finansowym/księgowości/controllingu na stanowiskach
    samodzielnych,

    - kierujący kilkuosobowym zespołem w działach jak wyżej.

    Przeglądałam różne listy płac, ale tam są zbyt skrajne wartości
    (skrajnie wysokie i skrajnie niskie), aby była to dla mnie wiarygodna
    informacja. Proszę o przykłady :).

    --
    CHANI