PracaGrupypl.praca.dyskusje › SAP

  • 1. Data: 2003-08-08 19:47:44
    Temat: SAP
    Od: "Irek Y." <i...@h...pl>

    Chciałbym zająć się nauką SAP'em. Jak sądzicie który z modułów jest
    najbardziej komercyjny? Na który z nich istnieje największy popyt i który
    jest najbardziej niszowy?

    Pozdrawiam

    Irek Y.

  • 2. Data: 2003-08-09 04:52:31
    Temat: Re: SAP
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Chciałbym zająć się nauką SAP'em. Jak sądzicie który z modułów jest
    > najbardziej komercyjny? Na który z nich istnieje największy popyt i który
    > jest najbardziej niszowy?

    Chyba każdy moduł jest niszowy, bo ileż jest klientów na programik za min. 20 tys.$,
    który na
    pierwszy rzut oka robi to samo co programik za 2000 zł.

    mer

  • 3. Data: 2003-08-09 07:52:37
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 9 Aug 2003 06:52:31 +0200, "mer" <b...@i...pl>
    zakodował:

    >Chyba każdy moduł jest niszowy, bo ileż jest klientów na programik za min. 20 tys.$,
    który na
    >pierwszy rzut oka robi to samo co programik za 2000 zł.

    Zgubiłeś przynajmniej jedno zero.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-08-09 08:23:34
    Od: "Dorian" <d...@w...pl>

    A macie jakies dobre polskie linki dotyczace SAP-a ?
    Z gory dziekiuje ;)

  • 5. Data: 2003-08-09 08:54:52
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Irek Y. wrote:
    > Chciałbym zająć się nauką SAP'em. Jak sądzicie który z modułów jest
    > najbardziej komercyjny? Na który z nich istnieje największy popyt i który
    > jest najbardziej niszowy?

    nie znam sie na SAP. ale chyba juz troche za pozno aby sie "wkrecic" :)
    przemysl sytuacje, poszukaj na internecie...nie chodzi ze odradzam, bo
    kase sie ma niezla ale _o ile_ ma sie robote
    z tym moze byc ciezko, chyba ze .us, .uk :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 6. Data: 2003-08-09 16:27:39
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <bh2b2p$5so$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Dorian napisał(a):

    > A macie jakies dobre polskie linki dotyczace SAP-a ?
    A masz nadzieje nauczyć się w domu?
    To chyba jednak będzie dość trudne.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 7. Data: 2003-08-09 18:21:48
    Od: "Dorian" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Dariusz Sznajder" <d...@b...tu.kielce.pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.bja87r.p5l.darek-news@NO-SPAM.beast.tu.
    kielce.pl...
    > W artykule <bh2b2p$5so$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > A masz nadzieje nauczyć się w domu?
    > To chyba jednak będzie dość trudne.

    Nie narazie mialem zamiar dowiedziec sie czegos wiecej bo wiem niewiele :)

  • 8. Data: 2003-08-09 18:53:36
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dorian" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie narazie mialem zamiar dowiedziec sie czegos wiecej bo wiem niewiele :)

    To chyba raczej na stronach anglojezycznych cos znajdziesz, bo na polskich
    to najwyzej listy wdrozen i ogolny opis dzialania.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 9. Data: 2003-08-10 09:28:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf napisał:

    > To chyba raczej na stronach anglojezycznych cos znajdziesz, bo na polskich
    > to najwyzej listy wdrozen i ogolny opis dzialania.

    Widziałem w księgarni jakąś książkę o SAPie, ale była jedyna i znając
    nasze realia, ograniczała się do Ach i Och. ;)

    Flyer

  • 10. Data: 2003-08-11 12:18:02
    Od: "able1" <a...@N...gazeta.pl>

    Irek Y. <i...@h...pl> napisał(a):

    > Chciałbym zająć się nauką SAP'em. Jak sądzicie który z modułów jest
    > najbardziej komercyjny? Na który z nich istnieje największy popyt i który
> [...]

    Zobacz:
    http://www.google.pl/groups?q=%22Sztandarowy+system+
    SAP+R/3+%
    22+group:pl.praca.dyskusje&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang
    =pl&selm=b7mfsp%248co%241%
    40news.onet.pl&rnum=1

    Pozdrawiam,

    B.