PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa a zakres obowiązków › Umowa a zakres obowiązków
    From: "Pit" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa a zakres obowiązków
    Date: Sat, 9 Aug 2003 10:51:53 +0200

    Cześć

    Od miesiąca pracuję w pewnej firmie i powoli zaczynają narastać problemy.
    Otóż, do tej pory nie mam podpisanej umowy, mimo, że ta czekała tylko na
    podpis, jest przegotowana i zatwierdzona przez obie strony. Szef tłumaczy,
    że niby nie ma czasu. Nie wiem czy złożenie podpisu to taki wielki wysiłek ?
    Druga sprawa to zakres obowiązków. Czy dołączenie do umowy jego wykazu
    zabezpieczy mnie przed nadużyciami ? Mam wrażenie, że wymaga się odemnie
    zbyt dużo. Często dochodzi do tego, że pracownicy mają zgadywać co myśli
    Prezes, czego zapomniał, itp. a jeśli tego nie wiedzą, to powstają wielkie
    konflikty i dochodzenia.
    Dodam, że do pracy w tej firmie zostałam ściągnięta z innej właśnie przez
    Prezesa, kuszona większymi zarobkami i perspektywą rozwoju. Jak na razie
    widzę tylko DUŻO większy stres, bo co do pensji to już były zakusy na
    manipulacje.

    Alek