PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-08 14:27:53
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Efendi napisał:

    > To nie jest grupa pl.praca.humor i dziwi mnie, że ktoś chce sobie żartować z
    > przepisów... Bez obrazy, ale nie skomentuję tego.

    Pytanie mimo humorystycznej formy jest całkiem poważne.
    Myślę że taki pozornie drobiazg, dla odrzuconego kandydata jest
    dyskryminacją, a dla potencjalnego pracodawcy może być dost istotnym
    wymogiem.
    Akurat muzyka wydaje się dobrym przykładem. Jakoś nie wyobrażam sobie
    np. zatrudnienia programisty metala razem z dotartym już zespołem który
    umila sobie pracę słuchając hiphopu. Przewidywane tarcia międzyludzkie
    są chyba dość istotnym powodem do odrzucenia czyjejś kandydatury.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919