PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-09 11:47:45
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > No oficjalnie nie mozna. A nieoficjalnie to ja to musze brac
    > pod uwage przy zatrudnianiu i tyle. Tylko ze idiotyczne prawo
    > daje rezultat taki, ze jak odpadasz z takiego dziwnego powodu
    > nie majacego zwiazku z Twoimi kwalifikacjami, to ja Ci nie
    > powiem dlaczego (bo po co mi proces), a Ty sie mozesz nawet do
    > uhahanej smierci zastanawiac w czym jestes kiepski.

    Co tak nagle zaczelas sie bac tych procesow? :))) Swoja droga lepiej milczec
    niz narazic sie na proces. I jakby to dotarlo do jak najwiekszej ilosci
    pracodawcow to bylbym zadowolony. Obiecuje sam nie grozic procesami.
    Co do samego procesowania sie: nikt nie bedzie skarzyl lilipuciej firmy, ale
    giganta mozna - na biednego nie trafilo. Gigant powinien liczyc sie ze
    slowami. A co do mojego "giganta" - bo takie zrobil na mnie wrazenie - chyba
    poczul sie winny skoro zwrocil mi koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna.
    Pieniadze przyjalem i uspokoilem sie - uznalem, ze rozmowy nie bylo.
    Jesli pracodawca nie podaje powodow - zastanawiac sie moge, moge tez prosic
    o podanie powodow. Nie musisz odpowiadac.

    > Bynajmniej. W CV masz zwykle takie cus jak "zainteresowania"
    > i jak tam wpiszesz "muzyka" to ja sie spokojnie moge popytac
    > co z ta muzyka, prawda? ;)

    Zainteresowania to prywatnosc kandydata do pracy, jesli jest w stanie
    wypelniac obowiazki sluzbowe - jego prywatnosc nie ma nic do tego.
    Prywatnoscia sa tez przeciez plec, wiek, kolor skory, a to juz sa powody,
    ktore podpadaja pod przepisy o dyskryminacje.