PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-09 12:45:13
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <dfrvbn$ahn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Efendi napisał(a):

    > Wlasnie - o czym my rozmawiamy, skoro sprawa nie dotyczy jakiegos procesu
    > sadowego. Nie wiadomo jak te przepisy dzialaja w praktyce. Ale mozna
    > probowac je interpretowac.

    Tylko, że jak zawsze interpretacja zalezy od sądu. W tym zacytowany przez
    Ciebie Art. 21 jest coś takiego: "poglądy polityczne lub jakiekolwiek
    inne". Myślę, że ta dyskusja i nasze próby interpretacji do niczego nie
    doprowadzą.

    > Proszę bardzo, przepisy Kodeksu Pracy podalem w wiadomosci z 6-go, godz.
    > 14:49

    Na przyszłość lepiej podawać tzw msgid. Łatwiej szukać.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl