PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-10 06:55:56
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Efendi napisał(a):
    > Taki zwyczaj: firma po rozmowie kwalifikacyjnej deklaruje w określonym
    > czasie przekazanie decyzji. Po co informować kandydata, że nie został
    > przyjęty? Lepsze byłoby milczenie. Przekazywanie odmowy jest niemiłe dla obu
    > stron, jeśli firma deklaruje "kontakt z wybranymi kandydatami" to nie

    Ja miałem taką sytuację, że po rozmowie mieli zadzwonić jeszcze w ten
    sam dzień, czy jestem przyjęty. Nie zadzwonili. Po dwóch dniach dzwoni
    telefon, ale nie zdążyłem odebrać. Więc podjarałem się strasznie i
    oddzwaniam.
    Mówię, że państwo dzwoni itd., a w słuchawce słyszę: "...aaaa ... tak,
    ale chcieliśmy powiadomić, że przyjęliśmy już kogoś innego" :-).
    Do dziś mnie to zastanawia. To mogła byćtylko tzw. uprzejmość, ale ja
    nie jestem do takich "luksusów" przyzwyczajony ;-).

    Michał