PracaGrupypl.praca.dyskusje › Techno Service !!!!!!

  • 1. Data: 2003-06-09 16:34:01
    Temat: Re: Techno Service !!!!!!
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    Użytkownik "moscote" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bc2cpm$k2n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wiecie może dlaczego na stronie TechnoService, w formularzu zgłoszeniowym
    > trzeba podać niesamowite dane, typu: imię matki i ojca, pesel, nip, seria i
    > nr dowodu, etc.
    >
    > Mniej danych wymaga się do przyznania kredytu !!!
    >
    > na końcu:
    > POTWIERDZAM ZGODNOŚĆ DANYCH Z PRAWDĄ ORAZ ZGADZAM SIE NA ICH WYKORZYSTANIE I
    > PRZETWARZANIE PRZEZ FIRMĘ TECHNO-SERVICE S.A.
    >
    > co oznacza WYKORZYSTANIE ?

    moze firma na boku handluje danymi...pracy ludziom nie moga znalezc, to
    sprzedaja potem dane do roznych instytucji finansowych itp...
    pozdr

  • 2. Data: 2003-06-09 16:39:40
    Temat: Techno Service !!!!!!
    Od: "moscote" <b...@w...pl>

[...]

    dzięki za przekazanie doświadczeń o owej firmie (pośredniku pracy)
    ich adres: www.technoservice.com.pl

    pozdr
    moscote

  • 3. Data: 2003-06-09 16:52:59
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > co oznacza WYKORZYSTANIE ?
    zapewne dowolne i wielokrotne.

    ja bym tego formularza nie wypelnil. raczej na prace bym po tym nie liczyl.
    po co komu do zatrudniania pesel? numer dowodu?
    kupy sie to nie trzyma...

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-06-09 17:16:44
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    moscote <b...@w...pl> napisał(a):

    > Wiecie może dlaczego na stronie TechnoService, w formularzu zgłoszeniowym
    > trzeba podać niesamowite dane, typu: imię matki i ojca, pesel, nip, seria i
    > nr dowodu, etc.

    Takie dane nie sa potrzebne do żadnego zgłoszenia. Żaden wzorzec CV czy LM
    nie nakazuje wpisywania numeru dowodu osobistego. Pracodawcę interesuja
    twoje kwalifikacje i doświadczenie i dane osobowe typu wiek, czy stan
    rodzinny. Inne dane sa nieistotne, to nie jest jest tak, że syn Aleksandra
    jest lepszym pracownikiem niż syn Stanisława.

> [...]
    > POTWIERDZAM ZGODNOŚĆ DANYCH Z PRAWDĄ ORAZ ZGADZAM SIE NA ICH WYKORZYSTANIE
    > PRZETWARZANIE PRZEZ FIRMĘ TECHNO-SERVICE S.A.

    Nie jestem pewien, ale zbieranie danych musi być zgodne z ustawa o ochronie
    danych osobowych. Na pewno musi podany cel zbierania danych - w tym wypadku
    musi być wyraźnie zastrzeżenie, że dane sa zbierane dla celów rekrutacji i
    żadnych innych. Jeśli mają te dane wykorzystywać, to muszą ci wyraźnie
    powiedzieć, do jakich celów będa wykorzystywane.

    > dzięki za przekazanie doświadczeń o owej firmie (pośredniku pracy)
    > ich adres: www.technoservice.com.pl

    Sądząc z tego, co napisane wyżej, to lepiej trzymaj się z daleka. Jak nie
    potrafią porządnie i zgodnie z prawem zorganizować zbierania danych, to na
    pewno nie znajdą ci żadnej pracy.

  • 5. Data: 2003-06-09 17:18:41
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Maciej W <m...@o...pl> napisał(a):

    WYKORZYSTANIE I

    > moze firma na boku handluje danymi...pracy ludziom nie moga znalezc, to
    > sprzedaja potem dane do roznych instytucji finansowych itp...

    Baza danych bezrobotnych ..., a po co to komu ? Wydaje mi się, że raczej
    stoi za tym głupota i brak profesjonalizmu.

  • 6. Data: 2003-06-09 17:32:46
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Baza danych bezrobotnych ..., a po co to komu ? Wydaje mi się, że raczej
    > stoi za tym głupota i brak profesjonalizmu.

    to jest przede wszystkim baza danych _naiwnych_.

    Bardzo cenna. Moze kupia bardzo drogie badziewie na podstawie katalogu
    otrzymanego poczta?
    Albo wstapia na droge ,,pewnego'' otrzymania samochodu ;-),
    a na poczatek przyjma kluczyk i polecenie wydania 500 PLN
    w sklepie zapewniajace dalszy ciag ,,zabawy''?

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2003-06-09 20:52:53
    Od: "moscote" <b...@w...pl>

    Kwestia w tym, że firma owa działa w wielu miastach i ludzie pracują dzięki
    nim.
    Praca w hipermarketach lub inna podobna. Trzeba być studentem i wystarczy.
    Znajomy znajomego (stąd się dowiedziałem) w święta "zabijał karpie" w
    supermarkecie i dostał za to pieniądze, później układał puszki etc.

    Ale po co im takie dane?

    może być, że się rozrastają --- szkoda tylko, że w taki sposób

    pozdr
    moscote

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2003-06-10 08:26:45
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > a na poczatek przyjma kluczyk i polecenie wydania 500 PLN
    > w sklepie zapewniajace dalszy ciag ,,zabawy''?

    Może i tak. Jest faktem, że łatwiej wyłudzić pieniądze od biednego niż
    bogatego. Bogaty na ogół jest skąpy - być może dlatego właśnie jest bogaty.
    Wiadomo przeciez że najlepszymu kredytobiorcami są emeryci i renciści. Taki
    emeryt to będzie kupował gazetkę co drugi dzień a nie codzienne, ale kredyt
    spłaci. Wychował sie przed wojna i nauczyli go, że kredyty się spłaca.

  • 9. Data: 2003-06-10 09:29:26
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    a może by tak zadzwonić i się dowiedzieć na cholerę im to? sam jestem
    ciekaw :)

    /p

  • 10. Data: 2003-06-10 20:07:00
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    > Baza danych bezrobotnych ..., a po co to komu ? Wydaje mi się, że raczej
    > stoi za tym głupota i brak profesjonalizmu.

    a jak bys np sprzedawal ubezpieczenia II filaru....to nie przyydalaby ci sie
    baza 1000 bezrobotnych stodentow, ktorzy wlasnie szukaja pracy, lub beda jej
    szukac w ciagu najblizszych 2 lat.....? kiedys ci ludzie beda miec prace...nie?
    nie beda cale zycie bezrobotnymi...