PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechno Service !!!!!! › Re: Techno Service !!!!!!
    From: "moscote" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Techno Service !!!!!!
    Date: Mon, 9 Jun 2003 22:52:53 +0200

    Kwestia w tym, że firma owa działa w wielu miastach i ludzie pracują dzięki
    nim.
    Praca w hipermarketach lub inna podobna. Trzeba być studentem i wystarczy.
    Znajomy znajomego (stąd się dowiedziałem) w święta "zabijał karpie" w
    supermarkecie i dostał za to pieniądze, później układał puszki etc.

    Ale po co im takie dane?

    może być, że się rozrastają --- szkoda tylko, że w taki sposób

    pozdr
    moscote

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Takie dane nie sa potrzebne do żadnego zgłoszenia. Żaden wzorzec CV czy LM
    > nie nakazuje wpisywania numeru dowodu osobistego. Pracodawcę interesuja
    > twoje kwalifikacje i doświadczenie i dane osobowe typu wiek, czy stan
    > rodzinny. Inne dane sa nieistotne, to nie jest jest tak, że syn Aleksandra
    > jest lepszym pracownikiem niż syn Stanisława.

    WYKORZYSTANIE

    http://www.gazeta.pl/usenet/