PracaGrupypl.praca.dyskusje › Techno Service !!!!!!

  • 11. Data: 2003-06-11 07:16:52
    Temat: Re: Techno Service !!!!!!
    Od: "Tomasz Sapalski" <t...@w...pl>

    Witam,

    > dzięki za przekazanie doświadczeń o owej firmie (pośredniku pracy)
    Ogólnie doświadczenia mam złe.
    1. Płacą strasznie mało, w Mc Donaldzie chyba zarabia się więcej.
    2. Kilka przykładowych scen:
    a)Chcesz podpisać umowę jakąś - dostajesz w 1 kopii dla nich, Ty nic nie
    masz. Jak chcesz kopię dla siebie, to się nagle okazuje, że pracy nie ma.
    b)W siedzibie firmy dowiadujesz się, że dostaniesz 5zł/godz, wypisujesz
    jakąś ankietę, na której nie ma żadnych kwot.
    Potem idziesz do pracy, a tam Ci mówią, że nie 5zł/godz (zawsze pytaj
    brutto, czy netto), a że pracujesz na akord i to taki, że robiąc 500% normy
    zarobisz 3,5zł/godz.
    c)Masz te 5zł/godz, pracujesz, tam Ci mówią, że oczywiście, 5zł, spoko luz.
    Potem idziesz do kasy TS (kasa jest gdzie indziej niż pracodawca),
    dowiadujesz się, że pieniądze będą za tydzień, potem, że za 2 tygodnie,
    potem okazuje się, że są. Najbardziej Nieprzyjemne Babsko Na Świecie - czyli
    pani w okienku mówi, że jest dla Ciebie 200zł. Ty, że miało być 280zł (np).
    I standardowe pytanie: "To mam wypłacić, czy nie?", oczywiście możesz się
    kłocić, ale
    d)szefów nigdy nie ma, albo nie mają czasu, albo nie wiedzą kim jesteś, bo
    nigdy u nich nie pracowałeś,
    e)itd.

    Ogólnie szkoda na nich nerwów, nie dość, że traktują Cię jak niewolnika na
    plantacji bawełny, to jeszcze musisz walczyć o swoje Bardzo Ciężko Zarobione
    Pieniadze. No chyba, że przez ostatnie 2 - 3 lata coś się zmieniło. Ludzie
    tam pracują, bo jakieś pieniądze dostają, ale wg mnie nie warto się użerać.

    saper

  • 12. Data: 2003-06-11 20:24:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Maciej W napisał:

    > a jak bys np sprzedawal ubezpieczenia II filaru....to nie przyydalaby ci sie
    > baza 1000 bezrobotnych stodentow, ktorzy wlasnie szukaja pracy, lub beda jej
    > szukac w ciagu najblizszych 2 lat.....? kiedys ci ludzie beda miec prace...nie?
    > nie beda cale zycie bezrobotnymi...

    Już sobie przypomniałem - była kiedyś draka pt. zapisywanie ludzi do
    OFE, bez ich świadomości - ot sprzedawca ubezpieczeń miał dane z
    pierwszego naboru. ;)

    Flyer