PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie wytrzymam! :-( [LONG]

  • 1. Data: 2003-06-09 18:37:08
    Temat: Nie wytrzymam! :-( [LONG]
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    To co się dziś zdarzyło u mnie w firmie po prostu mnie rozlozylo
    na lopatki.

    A wiec:

    Nie wykonalem pewnej stalej pracy (tzn. wykonalem ja, ale z 10-cio
    dniowym opoznieniem - nic to nikomu nie wadzi, a do tego, nie nalezy ona do
    moich obowiazkow w umowie o prace ani w zadnym regulamin+ie). Powod? Jeden z
    dyrektorow dal mi inne zlecenie i pracowalem nad nia od 8.15 do ~21.00.
    Drugi z panow dyrektorow sie zdenerwowal i... zap.... mi 40% naleznej premii
    czyli 950zl.

    Najlepsze jest to ze jeden z kolegow olal sprawe, i mial dokladnie
    takie samo opoznienie. Dyrektor potraktowal nas w swoim mniemaniu _ROWNO_ i
    jemu zabral rozwniez 40%.

    Tyle ze przy jego premiach wynosilo to 69zl.

    Podstawy wynagrodzenia mamy takie same, ale ja stracilem 950zl
    a on 69zl, tylko dlatego ze przynosze wieksze zyski firmie i mam wieksze
    premie. (kolega srednio wykreca 20% tego co ja).

    Gdzie tu logika???

    Jako odpowiedz uslyszalem: takie sa reguly, jasne i proste,
    Wszyscy sa traktowani _ROWNO_.

    Czyli im wiecej zarabiam dla firmy, im wieksza kase przynosze, dostaje
    wieksze kary.
    Co najlepsze, jestem jedyna osoba w firmie ktora mogla sie podjac wykonania
    zadania
    dla drugiego dyrektora (reszta nie ma o tym pojecia).

    No coz... juz niedlugo (gdy tylko cos sie ciekawego trafi) powiem
    szefowi: takie sa reguly rynku pracy, jasne i proste :-)

    I juz na koniec - oczywiscie za tamta prace, ktora wykonywalem dla
    drugiego z dyrekrtorow, nie dostalem ani grosza :-) (mimo ze
    tez nie nalezy ona do moich obowiazkow) a dodatkowo - za ten czas pracy, nie
    dostalem zadnych premii ktore dostalbym gdybym robil
    swoje.

    --
    FX
    f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-06-09 19:20:26
    Temat: Re: Nie wytrzymam! :-( [LONG]
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > tez nie nalezy ona do moich obowiazkow) a dodatkowo - za ten czas pracy, nie
    > dostalem zadnych premii ktore dostalbym gdybym robil

    moze pojdz z ta sprawa do tego drugiego derektora?
    moze on nie jest swiadomy tego, jaka krzywde Ci wyrzadzil?

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-06-09 19:43:47
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > moze pojdz z ta sprawa do tego drugiego derektora?
    > moze on nie jest swiadomy tego, jaka krzywde Ci wyrzadzil?

    :-) Taaaa... siedzial w tym samym pokoju gdy mi to zakomunikowano :-)

    FX

  • 4. Data: 2003-06-09 20:42:47
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Jako odpowiedz uslyszalem: takie sa reguly, jasne i proste,
    > Wszyscy sa traktowani _ROWNO_.

    Nie przejmuj się tak. W tym kraju to standard. Pociesz się, że ci, którzy
    więcej zarabiają, mogą się załapać na większą karę, np. jak już osiągną
    pewien pułap, to "sprawiedliwie" trzeba ich ciachnąć grubiej. Ale jest
    minimalna nadzieja, że wzorem krajów b. ZSRR będziemy mieć podatek liniowy.
    Może przynajmniej wzrost gospodarczy dociągnie do poziomu rosyjskiego lub
    estońskiego...

    Asmira

  • 5. Data: 2003-06-09 20:44:04
    Od: "robak" <r...@d...agh.edu.pl>

    > :-) Taaaa... siedzial w tym samym pokoju gdy mi to zakomunikowano :-)
    >

    > FX

    let me guess... mala firma ? :D
    skad my to znamy... ;)
    --
    robak

  • 6. Data: 2003-06-09 20:53:37
    Od: "astopies" <a...@g...pl>

    cze
    pierdolić dyrektorów
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-06-09 21:07:54
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > let me guess... mala firma ? :D
    > skad my to znamy... ;)

    Mala jak mala - 4 oddzialy cos okolo 30 osob zatrudnionych.
    Tylko ze "dyrektorzy" maja jeden gabinet.

    FX

  • 8. Data: 2003-06-09 21:08:54
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > pierdolić dyrektorów

    Co tez w miare szybkim czasie zamierzam uczynic ;-)

    FX

  • 9. Data: 2003-06-09 21:21:36
    Od: "Sebastian " <s...@N...gazeta.pl>

    FX <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co tez w miare szybkim czasie zamierzam uczynic ;-)

    ale mam nadzieję, że nie dosłownie ;)

    Seba

  • 10. Data: 2003-06-10 13:15:26
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "FX" <f...@p...onet.pl> wrote in message news:bc2k5f$fkd$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dyrektorow dal mi inne zlecenie i pracowalem nad nia od 8.15 do ~21.00.
    > Drugi z panow dyrektorow sie zdenerwowal i... zap.... mi 40% naleznej

    Hmmm... a ja wlasnie podlapalam prace... Moze lepiej nie isc?? mnie tez tak
    beda 'karac'??

    --
    Kania
    GG: 299238