PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stopa bezrobocia tylko około 18% ??

  • 1. Data: 2002-12-12 13:15:25
    Temat: Stopa bezrobocia tylko około 18% ??
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Dzis przegladalem strone GUS-u, dane o moim miescie....

    Miasto Wałbrzych - bezrobocie 28,6%

    Powiat Wałbrzyski - bezrobocie 38,6%

    Stan na październik 2002 r.

    Jak wam sie podoba? :-)

    Paweł,

  • 2. Data: 2002-12-12 13:20:37
    Temat: Re: Stopa bezrobocia tylko około 18% ??
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    No cóż, chyba brak słów na to ! Ja mieszkam w mieście na Śląsku o najwyższym
    bezrobociu, zlikwidowali przemysł ciężki, hutę, kopalnie, zakłady metalowe.
    itd., tylko widać jak młodzi ludzie oraz w średnim wieku wałęsją się po
    okolicy. Miasto liczy do 25 000 mieszkańców i ponoć nieoficjalnie
    bezrobotnych jest tutaj 38 % !!!! Druga sprawa to usłyszałem że to 2 miasto
    tej wielkosci w kraju o takiej liczbie bezrobotnych !!!!!!
    Szkoda słów, niech ten kraj sie w końcu rozleci i bedziemy go odbudowywać od
    podstaw - robota będzie jak po wojnie dla każdego !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-12-12 15:10:41
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    od
    > podstaw - robota będzie jak po wojnie dla każdego !!!!

    Masz rację. Cos mi się wydaje, że najlepiej to w Polsce było za pierwszych
    Piastów.

  • 4. Data: 2002-12-12 16:27:26
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Hmm...
    Przy takich wspolczynnikach to zeby sie zbilansowalo do 18% to chyba
    musialyby istniec miasta ze wspolczynnikiem bezrobocia rownym 1%
    Ale czy takie istnieja?
    Jak wejdziemy do unii to oficjalnie bedzie 20% a nieoficjalnie z 60%
    Co wy na to?

    pozdrawiam

    Użytkownik Paweł z Wałbrzycha <p...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ata27j$q96$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-12-12 16:43:23
    Od: "Pawel Grotowski" <b...@a...pl>

    przy 50% bezrobociu, to w kraju zrobi sie niebezpiecznie... dla rzadzacych

  • 6. Data: 2002-12-12 17:02:53
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > przy 50% bezrobociu, to w kraju zrobi sie niebezpiecznie... dla rzadzacych

    przy 30% już będzie niebezpiecznie. I wtedy zaczną coś robić.

    Pozdrawiam
    wm

  • 7. Data: 2002-12-12 17:03:10
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Myślę że przy 30% bezrobociu już zaczyna być nieciekawie. Statystyki podają
    średnio 18% ale jest znacznie więcej !!! Takie postępowanie też ma na celu
    nie wywoływanie "wilka z lasu" i jest posunieciem psycholoigcznym, iż tylko
    18 %. Jest Panowie grubo ponad 25 %, tyle ża mamią nas 18 procentowym !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 8. Data: 2002-12-12 17:49:19
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Tez mi sie tak wydaje bo jestem tegorocznym absolwentem studiow, do tego
    przedstawicielem wyzu demoraficznego i jakos niewielu z moich znajomych ma
    prace...
    Powiem wiecej,prawie nikt jej nie ma a za 4 miesiace wychodzi nowy
    rocznik...
    Powodzenia dla rzadzacych...

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atafhr$dcg$...@n...tpi.pl...

  • 9. Data: 2002-12-12 23:24:04
    Od: "Stas" <s...@e...pw.edu.pl>

    > przy 30% już będzie niebezpiecznie. I wtedy zaczną coś robić.

    Niekoniecznie. Zawsze zostaje telewizja zeby oglupic ludzi oraz policja coby
    porzadku upilnowac.

    Stas

  • 10. Data: 2002-12-13 00:29:42
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Rafał Szulc" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prace...
    > Powiem wiecej,prawie nikt jej nie ma a za 4 miesiace wychodzi nowy

    W grupie wiekowej do 24% oficjalne zarejestrowane bezrobocie wynosi 46-48%.
    A nalezy zauwazyc ze studenci wszelkiej masci jako bezrobotni nie lizca(ci
    zaoczni tez), sporo ludz mlodych rowniez sie nie rejsetruje bo nie ma takiej
    potrzeby.